مدل ها روی پرده سينما راه می‌روند / فيلم‌سينمایی «فشن» در راه توليد

در واقع هدف فیلم فشن نشان دادن پوشش و لباس ایرانی و مصائب مدل های ایرانی است .

علی فاتحی نویسنده و کارگردان در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران در خصوص اولین تجربه سینمایی اش گفت : در حال حاضر مشغول آماده سازی مقدمات پیش تولید فیلم سینمایی «فشن» هستیم . این فیلم با موضوعیت پوشش و لباس و مدلینگ در تاریخ 10 تير به ثبت رسیده و تا اواخر تیر ماه مراحل پیش تولید کار آغاز می شود که طی زمان بندی های مان اواخر مرداد ماه کار کلید می خورد . 

وی افزود : طرح اولیه این فیلم در حاشیه جشنواره مد و لباس فجر طی جلساتی از سوی قبادی مدیر کار گروه پوشش و لباس وزارت ارشاد اسلامی پیشنهاد شد ، در واقع هدف ما نشان دادن پوشش و لباس ایران و مصائب مدل های ایرانی است . 

فاتحی در خصوص انتخاب بازیگران و لوکیشن کار افزود : اکثر بازیگران این پرو‍‍ژه  مدل هستند که مسئولیت انتخاب بازیگران برعهده منظر لشکری ،ابوالفضل رزم آرا ،سعید موذنی است . لوکیشن های مد نظر ما تهران و جزیره قشم است که دلیل انتخاب جزیره قشم جذابیت بصری آن است . 

گفتنی است نویسندگی و کارگردانی فیلم «فشن » برعهده علی فاتحی است که سابقه تهیه کنندگی تله فیلم های «در آرامش » ، «همدیگر » و «در انتظار مهتاب » را دارد . 

تهیه کنندگی «فشن » برعهده رحمان رضایی است که کارگردانی «دختران انتظار » ،«اتا نازی » ،«این ترانه عاشقانه نیست » و .... را در کارنامه هنری خود نیز دارد . 

در خلاصه داستان سینمایی «فشن » آمده : ویشکا طراح لباسی است که از فرانسه به ایران می آید که برای اولین بار تاریخ پوشش لباس ایرانی را در قالب فرم های جدید و امروزی به نمایش می گذارد و در این راه با مشکلاتی روبه رو می شود.

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۲۱:۰۳ ۲۶ تير ۱۳۹۴
با آرزوی موفقیت و توفیق روز افزون برای آقای فاتحی عزیز و جناب رحمانی. کارگردان و تهیه کننده کار از هنرمندان شناخته شده هنر هفتم هستند و امیدوارم این فیلم با همکاری و همراهی مسئولین مربوطه در ارگانهای ذیربط به موفقیتی که کارگردان عزیز در نطر داره برسه.
Iran (Islamic Republic of)
كامران اسدي
۱۸:۲۱ ۲۶ تير ۱۳۹۴
زنده باد علي فاتحي و ايده هاي نابش
Iran (Islamic Republic of)
مجید محمودی
۱۲:۳۶ ۱۵ تير ۱۳۹۴
از نظر من این کار یک کاره متفاوت وبه روز هستش که چون به جوان ها مربوط میشه به همین دلیل باید روی خیلی از مباحثش دقت شد که طرفدارهای خوبی که همه ی جوون ها باشن جذب کرد. البته بنده برای این بخش طرح های متفاوتی دارم که اکر عملی بشه هم کار متفاوت تر و زیباتر میشه وهم مقایسه ی بین جوون ها وقشر ها حتی خانواده ونوع تربیت اون ها هم میتونه به تصویر بکشه.تا اقشار مختلف هم به غیر از جوون ها به این سمت و کار جذب بشن.
Iran (Islamic Republic of)
سلطانی نسب
۱۱:۲۵ ۱۵ تير ۱۳۹۴
کار ،خیلی خوبی هست،فقط اینکه چون تو فرهنگ ما جا نیافتاده ، راه سختی در پیشه
Iran (Islamic Republic of)
سلطانی نسب
۱۱:۲۳ ۱۵ تير ۱۳۹۴
کار ،خیلی خوبی هست،فقط اینکه چون تو فرهنگ ما جا نیافتاده ، راه سختی در پیشه
یک سوال این کار برای ،جشنواره سال جدید هسش یا از کار های قبل هم اشتفاده میشه؟