شیخ نعیم قاسم: ایران با این رهبری و ملت، شایسته بزرگی است

معاون دبیر کل حزب الله لبنان تصریح کرد ایران با این رهبری و ملت، شایسته است که بزرگ و قدرتمند باشد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، شیخ نعیم قاسم روز جمعه در یک محفل دینی با بیان این مطلب تصریح کرد:« در شرایطی که کشورهای جهان اسلام از قافله عقب مانده اند، تهران آماده است بدون استثنا با همه قدرت های بزرگ گفتگو کند، ایران با چنین موضعی تحت لوای رهبری امام خامنه‌ای و با این ملت عظیم، شایسته عظمت و توانمندی است.»

وی تصریح کرد:« آنچه حزب الله در سوریه انجام می دهد تلاش برای پر کردن خلاء به وجود آمده در این کشور است، تلاش حزب الله این است که اجازه ندهد تکفیری ها هرگونه که می خواهند عمل کنند... حزب الله ضربات واقعی را به طرح آمریکایی- اسرائیلی، که تکفیری ها در پی اجرای آن بوده اند، وارد کرده است؛ همانگونه که پیش از این با درهم شکستن اسرائیل در لبنان و وادار کردن اسرائیل به  عقب نشینی از کشور لبنان، ضرباتی را به چنین طرح هایی وارد کرده بود.»

وی تروریست های تکفیری را تروریست هایی جهانی خواند و افزود:«آثار سوء این نوع تروریسم در کشورهای عربی، اسلامی و غربی دیده می شود. این نوع تروریسم، خطری جهانی است و تنها خطر داخلی محسوب نمی شود.»

وی درباره اوضاع داخلی لبنان گفت:« حزب الله خواستار تداوم فعالیت دولت لبنان است؛ اما این دولت باید مسئولیت پذیر باشد... در پی آن هستیم تا مانع کارهایی شویم که نتیجه اش تعطیلی مراکز عمومی در کشور است. نمی خواهیم مراکز دیگر به سرنوشت پارلمان دچار شوند زیرا این روند را به زیان منافع عمومی و خطری برای کشور می دانیم.»


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار