اصفهان؛

نشاط اجتماعی یکی از نتایج سرمایه گذاری در ورزش است

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار کاشان گفت : همه اذعان دارند که ورزش هزینه نیست و سرمایه گذاری است و هرجا این سرمایه گذاری به درستی انجام گرفته است نتایج و آثار آن به خوبی در سطح جامعه مشهود است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران از اصفهان، مومنیان در مراسم تکریم و معارفه ریس اداره ورزش و جوانان کاشان با بیان این مطلب افزود: شهرستان کاشان در زمینه ورزش سرآمد است. تعداد هییت ها، قهرمانان، مدال آوران در سطح ملی و بین المللی بیانگر آن است که کاشان مستعد سرمایه گذاری در حوزه ورزش می باشد.

مومنیان تصریح کرد: ورزشکاران منابع ارزشمندی و سرمایه های انسانی کشور هستند که نیازمند توجه بیشتر است. هرچند اهداف مورد نظر در حوزه فرهنگی و معنوی حوزه ورزش محقق شده است ولی از لحاظ ساختاری مشکلاتی داریم که باید برای رفع آن برنامه ریزی و تلاش نماییم.

معاون فرماندار در خصوص شاخص های حوزه ورزش گفت: جمله 'ورزشکاران باید به علی اقتدا کنند' در سخنان حضرت امام جزء شاخص های اصلی این حوزه است و ورزشکاران کاشانی با تواضع و سخت کوشی ثابت کردند در این راستا حرکت کرده و سرمایه های اجتماعی منطقه و شهرستان می باشند.

مومنیان تاکید کرد: باید آسیب های حوزه ورزش را شناسایی و با کمک پیشکسوتان و صاحب نظران رفع نماییم.

وی یادآور شد: توجه به ورزش های پایه و همگانی باعث می شود نشاط اجتماعی در سطح جامعه نهادینه گردد. دور شدن از ورزش های همگانی یکی از آسیب های این حوزه است و چنانچه ورزش های همگانی به درستی هدایت گردد از دل این ورزش ها و هییت ها ،؛ قهرمانان نیز بر جایگاه نخست ملی و بین المللی افتخار آفرینی می کنند.

وی سیاسی شدن را از دیگر آفت های ورزش دانست و گفت: همانگونه که ایران اسلامی در سطح جهانی معیارها و اصول ورزشی را مدنظر قرار داده است و به غیر از رژیم صهیونیستی در دیگر میدان های ورزشی با اخلاق و حرفه ای حاضر شده اند انتظار داریم در سطح منطقه و شهرستان نیز همدلی و همزبانی را مورد توجه قرار دهیم.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: نشاط ، ورزش ، اصفهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.