نتانیاهو: از خود در برابر کسانی که خواستار نابودی ما هستند دفاع می‌کنیم

نخست وزیر رژیم صهیونیستی با محکوم کردن تصمیم اخیر شورای حقوق بشر سازمان ملل، این شورا را به داشتن رویکردی جانبدارانه متهم کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگارانبه نقل از نشریه اسرائیل نشنال نیوز، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز گذشته گزارش شورای حقوق بشر سازمان ملل را محکوم کرد. این اقدام پس از تصمیم این شورا برای تایید گزارشی صورت گرفت که در آن این رژیم به ارتکاب جنایات جنگی در عملیات لبه محافظ در غزه متهم شده است.  
نتانیاهو گفت:«شورای حقوق بشر سازمان ملل علاقه ای به واقعیات ندارد و در حقیقت به حقوق بشر علاقمند نیست.» 
وی افزود: «روزی که اسرائیل از ناحیه سینا هدف حمله قرار گرفت و در زمانی که داعش سرگرم انجام دادن حملات تروریستی شرورانه در مصر است...، شورای حقوق بشر سازمان ملل تصمیم می گیرد اسرائیل را بی هیچ قصوری و صرفا به علت دفاع از خود در برابر یک سازمان تروریستی مرگبار محکوم کند.»
نخست وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد: «اسرائیل یک دموکراسی باثبات در خاورمیانه است که حقوق برابر برای همه شهروندان خود قائل است و مطابق قوانین بین المللی رفتار می کند... کسانی که می ترسند علنا با تروریسم مقابله کنند، در نهایت هدف حمله تروریسم قرار خواهند گرفت...  و شورایی که تاکنون تصمیمات بیشتری علیه اسرائیل گرفته است تا دیگر کشورها، نمی تواند خود را شورای حقوق بشر بنامد.»
وی افزود: «اسرائیل به دفاع از شهروندان خود در برابر کسانی که خواستار نابودی آن هستند و حملات هر روزه ای برای رسیدن به این هدف دارند، ادامه خواهد داد.»   


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار