فرماندار اشنویه از حضور 450 دانش‌آموز در اجرای طرح هجرت در این شهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران اسعد خضری اظهار داشت: طرح هجرت به کمک دانش‌آموزان امسال نیز در شهرستان اشنویه آغاز شده است و طی آن دانش‌آموزان در مناطق مختلف ارائه خدمت می‌کنند.

وی با بیان اینکه در این راستا باید بیش از این فرهنگسازی شود، تصریح کرد: طرح هجرت با هدف غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان اجرایی و طی آن دانش‌آموزان از ابتدای مرداد ماه تا انتهای شهریور ماه اقدام به فعالیت می‌کنند.

فرماندار اشنویه اجرای طرح هجرت را گام موثری در راستای افزایش تعامل جوانان و نوجوانان با سپاه شهدای این شهرستان عنوان کرد و افزود: در راستای اجرای طرح هجرت دانش‌آموزان نسبت به اقدامات عمرانی مدارس اهتمام ویژه‌ای خواهند داشت.

وی بر استفاده از تمام امکانات لازم در اجرای این طرح تاکید کرد و گفت: باید تمام ظرفیت‌های موجود در اختیار طرح هجرت قرار گیرد تا شاهد اجرای هر چه موفق‌تر این طرح و ایجاد انگیزه بیشتر در دانش‌آموزان باشیم.

فرماندار اشنویه با اشاره به حضور 450 دانش‌آموز در اجرای طرح هجرت در اشنویه، اعلام کرد: این دانش‌آموزان در 9 مدرسه شهرستان اشنویه نسبت به اجرای طرح هجرت فعالیت خواهند داشت.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.