تبریز؛

حمایت از مردم فلسطین از اولویت های مهم نظام اسلامی ایران است

فرماندار شهرستان اهر گفت: حمایت از مردم فلسطین از اولویت های مهم نظام اسلامی ایران است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران از تبریز؛ عابدی در جلسه هماهنگی برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرستان اهر گفت: روز جهانی قدس یکی از یادگارهای عظیم امام راحل است و مردم دنیا و به خصوص ملت ایران بار دیگر در راهپیمایی روز جهانی قدس بیعت خود را با امام راحل و مقام معظم رهبری و دشمنی خود را از استکبار و رژیم اسرائیل نشان خواهند داد.

وی با بیان اینکه امسال حوادث مختلف در جهان اسلام اهمیت حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس را دو چندان می کند گفت: جنایت های که داعشی ها، وهابی ها و تکفیری ها به سرکردگی استکبار در کشورهای اسلامی می کنند حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس باید نسبت به سال های گذشته با شکوه تر باشد.

عابدی همچنین با اشاره به مذاکرات هسته ای گفت: حضور گسترده اقشار مختلف ملت ایران در راهپیمایی روز جهانی قدس جواب کوبنده ای برای طرف های مذاکره کننده خواهد بود و تأثیر زیادی در مذاکرات خواهد داشت.

گفتنی است راهپیمایی روز جهانی قدس همزمان با مسلمانان جهان و ملت ایران در شهرستان اهر نیز از میدان شهرداری اهر آغاز خواهد شد و با عبور از خیابان های مشخص شده در محل نمازجمعه واقع در جوار بقعه و پارک شیخ شهاب الدین اهری و جوار شهدای گمنام پایان خواهد یافت و در آخر نمازجمعه شهرستان اهر با حضور اقشار مختلف مردم شهرستان اهر اقامه خواهد شد.

انتهای پیام/د 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.