رییس مرکز سنجش پزشکی خبر داد:

اعتراض به نتایج ارشد علوم پزشکی وارد نیست

رئیس مرکز سنجش پزشکی وزارت بهداشت گفت: اعتراض به نتایج کارشناسی ارشد علوم پزشکی قابل قبول نیست زیرا نتایج با دقت زیادی بررسی شده ‌اند.

محمد حسین پور کاظمی رئیس مرکز سنجش پزشکی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی در گفتگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران، گفت: نتایج آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی هم به طور دستی و هم کامپیوتری بررسی و سپس اعلام می‌شود.

وی در ادامه افزود: اگر کسی مدعی شود نتایج غلط است یا به درصدها اعتراض داشته باشد قابل قبول نیست چرا که در سیستم کامپیوتری غلط‌ها موردی نیست، اگر اشتباهی صورت گیرد برای همه اتفاق می‌افتد.

پورکاظمی در خصوص قابل قبول نبودن اعتراضات به نتایج آزمون کارشناسی ارشد اظهار کرد: اگر نتایج غلط باشد دو حالت دارد حالت اول زمانی است که برنامه اشتباه یا غلط باشد که در این حالت برای همه اتفاق می‌افتد و اعتراضات موردی کاملا بی اعتبار است، حالت دوم نیز برای زمانی است که اطلاعات نادرست به کامپیوتر داده شود که این کار نیز به عهده داوطلب است.

وی ادامه داد: حدود 5 نفر هم به نتایج آزمون دستیاری علوم پزشکی اعتراض داشتند، پس از مراجعه و بررسی مجدد مشخص شد، اشتباهی در کار نبوده است.

رئیس مرکز سنجش آزمون پزشکی عنوان کرد: در سایت رسمی علوم پزشکی اطلاعیه‌ای مبنی بر انتشار پاسخنامه آزمون کارشناسی ارشد منتشر شده است، این پاسخنامه تا آخر هفته منتشر می‌شود و افراد می‌توانند پاسخ‌های خود را با آن مطابقت دهند و بنابر آن درصدها را دوباره حساب کنند.

وی در خصوص انتخاب رشته آزمون دستیاری علوم پزشکی بیان کرد: امروز مهلت اعلام سهمیه‌ها به اتمام رسید و نتایج باید توسط ارگان‌های مربوط بررسی و اعلام شود.نتایج آزمون دستیاری دندانپزشکی نیز تا 10 روز آینده مشخص خواهد شد.

گفتنی است، آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی 90هزار و 154 نفر شرکت کننده داشته است که میزان شرکت کنندگان خانم تقریبا 2.7 برابر آقایون بوده است.

این آزمون در روزهای 31 اردیبهشت ماه تا اول خرداد ماه سال جاری در 30 شهر و 75 رشته برگزار شد.


انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سحر
۱۹:۲۵ ۰۱ مهر ۱۳۹۶
توروخدا چطور میشه اعتراض کرد
Iran (Islamic Republic of)
سحر
۱۹:۵۵ ۳۰ شهريور ۱۳۹۶
چطورى ميتونيم اعتراض بزاريم، تو رو خدا به من بگين
Iran (Islamic Republic of)
مرضیه
۱۵:۵۹ ۱۷ تير ۱۳۹۴
من خودم اعتراض دارم به درصدام واشتباهم شده 100%
Iran (Islamic Republic of)
مهدیس
۱۸:۲۲ ۱۶ تير ۱۳۹۴
به خداوندی خدا قسم اگه یه نفری که گفتم برا خودش به دروغ سهمیه زده و سایت شما قبول کرده و رتبه اش از 500 شده 21تو انتخاب رشته قبول بشه همه جارو خبردار میکنم تو تمام سایتها این بی عدالتیو مینویسم
Iran (Islamic Republic of)
داغون
۱۲:۵۶ ۱۴ تير ۱۳۹۴
چقدر منطقی!!!!!!
آخرین اخبار