نهادینه سازی فرهنگ تفکیک در محله گل و بلبل

شهردار منطقه 22 و چند تن از همکارانش در این منطقه با حضور در لوکیشن سریال محله گل و بلبل، با دست اندر کاران ساخت این مجموعه تلویزیونی دیدار و گفت‌وگویی صمیمانه داشتند.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران،‌،  قاسم مولایی شهردار منطقه 22 با اشاره به اهمیت آموزش شهروندان به ویژه گروه سنی کودک و نوجوان به منظور نهادینه سازی فرهنگ تفکیک از مبدا زباله و اجرای کمپین خط سفید آسمان آبی و زمین پاک اظهار کرد: سالیانه حدود 400 میلیارد تومان صرف جمع آوری زباله‌ در شهر تهران، و در همین راستا ازدیاد زباله‌ها به حدی است که برخی از مناطق روزانه تا 3 بار زباله جمع آوری می‌شود و این موضوع نیز هزینه زیادی را به شهرداری تحمیل می‌کند.

بهنوش بختیاری یکی از بازیگران مجموعه تلویزیونی گل و بلبل نیز با ابراز خرسندی از حضورش در این مجموعه گفت: در زمینه حفظ محیط زیست فعالم و زمانی که به من پیشنهاد همکاری در این مجموعه تلویزیونی شد خوشحال شدم و با علاقه ایفای نقش می‌کنم و بر همین اساس در پروژه‌ای فعالیت کنم که انتقال دهنده مفاهیمی است ه بچه‌ها با دریافتن آنها، می‌توانند حفظ محیط زیست کمک کنند.

داریوش فرضیایی یکی دیگر از بازیگران این مجموعه تلویزیونی با تقدیراز اقدام شهرداری تهران در زمینه کمک به ساختن مجموعه‌های تلویزیونی این چنین مورد توجه کودکان و نوجوانان تصریح کرد: بودن محتوای اینبرنامه‌ها به سمت و سوی مباحثی در خصوص تفکیک پسماند از مبداف خط سفید و آموزش‌های ترافیکی و همچنین کمپین آسمان آبی زمین پاک، کار خوب و مثبتی است و این کار خوب به شرطی خوب می‌ماند که استمرار داشته باشد چون آموزش‌های مقطعی باز خورد و اثری که باید داشته باشند را ندارد.

لازم به ذکر است که مجموعه محله گل و بلبل به منظور ترویج فرهنگ اجرای طرح خط سفید، آسمان آبی زمین پاک به عنوان دغدغه‌های امسال شهرداری تهران و با اختصاص لوکیشن مناسب از سوی شهرداری منطقه به گروه سازنده آن، مدتی است در قطب تفریحی گردشگری پایتخت آغاز شده است.

در پایان شهردار منطقه گفت: این مجموعه 90 قسمتی، از شبکه 2 پخش می‌شود و بازیگرانی همچون داریوش فرضیایی (عمو پورنگ)، بهنوش بختیاری، نادر سلیمانی، امیر نوری، نعیمه نظام دوست، آرش میر احمدی، حدیث فولادوند و دیگر فعالان عرصه بازیگری نقش آفرینی می‌کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار