خلاصه اخبار حوزه دولت در 24 ساعت گذشته

دولت در 24 ساعت گذشته رویدادهایی را پشت سر گذاشته که در زیر می‎خوانید.

خلاصه اخبار حوزه دولت در 24 ساعت گذشتهبه گزارش خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، حوزه دولت در بیست و چهار ساعت گذشته اخبار و رویدادهایی را پشت سر گذاشت که بخشی از آن را در زیر می‌خوانید.


" آقای احمدی‌نژاد گفت: هزینه‌های آژانس در سال چقدر است؟ گفتم نمی‌دانم. مثلاً چند صد میلیون دلار. گفتند شما همین حالا به البرادعی زنگ بزنید و بگویید ما کل مخارج آژانس را پرداخت می‌کنیم.


با تصویب هیئت وزیران، مبلغ 480 میلیارد ریال برای اجرای پروژه‌های مقابله با خشکسالی و استفاده بهینه از آب در اختیار سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اصفهان قرار می‌گیرد.


بر اساس مصوبه هیئت وزیران، تولید، واردات، خرید و به‌کارگیری دستگاه‌های یونیزاسیون برای باران‌زایی و کاهش گرد و غبار به جز در امور تحقیقاتی، بدون مجوز کمیسیون علمی، تحقیقاتی و فناوری هیئت دولت ممنوع شد.


در مراسم افطار استانداران و معاونین وزرا، رئیس دفتر رئیس جمهور ضرورت اطلاع‌رسانی درست و به موقع را به عنوان یکی از وظایف خدمتی مسئولین مورد تأکید قرار داد و گفت: «باید در اطلاع‌رسانی درست پیشگام باشیم و اگر اطلاع‌رسانی نادرستی هم صورت گرفت، باید سریع و به موقع نسبت به آن واکنش نشان داد لذا ضرورت دارد دستگاه‌ها روابط عمومی فعال داشته باشند.»


با تصویب هیئت وزیران، مبلغ نهصد و هفتاد و شش میلیارد ریال برای بازسازی و جبران خسارات ناشی از سیل و خشکسالی استان گلستان در اختیار دستگاه اجرایی ذی‌ربط قرار می‌گیرد.


معاون اول رییس جمهور با تاکید بر اینکه تردیدی در حمایت دولت از بازار سرمایه وجود ندارد، گفت: به صورت جدی علاقمند هستیم که بازار سرمایه کارکرد اصلی و طبیعی خود را داشته و بتواند به دور از مداخلات دولتی فعالیت کند.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار