روابط عمومی واحد گرمسار اعلام کرد؛

تکذیب خبر هک شدن سایت دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار

روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار خبر منتشر شده با عنوان « تصاویر غیر اخلاقی در سایت دانشگاه » را تکذیب کرد.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران، روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار در پیامی خبر منتشر شده با عنوان تصاویر غیر اخلاقی در سایت دانشگاه را تکذیب کرد.

در متن این تکذیبیه آمده است: پیرو درج خبر منتشره در برخی سایت های خبری به نقل از سایت موبنا، باشگاه خبرنگاران جوان و... با عنوان: "تصاویر غیراخلاقی در سایت دانشگاه" به استحضار می‌رساند: سایت اصلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار و سایت‌های مرتبط با آن به هیچ عنوان تاکنون هک نشده و موضوع هک شدن سایت دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار و نفوذ و خرابکاری در آن به شدت تکذیب می‌شود.

برای تنویر افکار عمومی به اطلاع می‌رساند، چندی پیش توسط شخصی نامعلوم، وبلاگی در یکی از سرویس‌های ارائه وبلاگ با عنوان و شکل ظاهری سایت دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار، ایجاد و ضمن درج یکی از اخبار واحد گرمسار، تصویری مستهجن نیز در آن درج و توسط آن فرد، تصویری از وبلاگ با عنوان "هک شدن سایت دانشگاه آزاد گرمسار" به سرعت در فضای مجازی منتشر و اینگونه القا کرد که سایت دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار هک شده است. لذا پس از اطلاع، بلافاصله مسئولان دانشگاه از طریق پلیس فتا و مسئولان ذی‌ربط موضوع را پیگیری و پس از دقایقی وبلاگ مذکور حذف و هویت متهم شناسایی و دستگیر شد و متهم که یکی از دانشجویان واحد است در بازجویی‌ها به جرم خود اعتراف کرد و پرونده در حال رسیدگی و طی مراحل قانونی است.

مجددا ضمن تکذیب هک شدن سایت دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار و نفوذ و خرابکاری در آن، از رسانه‌های کشور انتظار می‌رود، پیش از درج هرگونه خبر مربوط به دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار از صحت و سقم آن از طریق سایت رسمی دانشگاه به آدرس: www.iau-garmsar.ac.ir اطلاع لازم را کسب کرده و از درج اخبار غیرواقعی خودداری کنند. در ضمن پیگیری حقوقی و قضایی برای دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار محفوظ خواهد بود.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار