با تلاش کمیسیون استاندارد سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران:

چهارمین دوره همایش راهبری و مدیریت فناوری اطلاعات برگزار خواهد شد

مسئول کمیسیون استاندارد و تدوین مقررات سازمان با اعلام کرد: کمیسیون استاندارد و تدوین مقررات سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران، چهارمین همایش راهبری و مدیریت فناوری اطلاعات را دی ماه 94 برگزار می کند.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران؛پس از برگزاری سه دوره مداوم همایش راهبری و مدیریت فناوری اطلاعات طی 3 سال گذشته، چهارمین دوره این همایش، در دی ماه سال 94 برگزار خواهد شد.

آذرکار درخصوص موضوع برگزاری چهارمین همایش راهبری و مدیریت فناوری اطلاعات گفت: پس از تعیین ترکیب اولیه کمیته علمی در اردیبهشت ماه جاری، عنوان «سازوکارهای سنجش، پایش و کنترل در حوزه راهبری و مدیریت فناوری اطلاعات» به عنوان موضوع همایش چهارم انتخاب شد.


چهارمین دوره همایش راهبری و مدیریت فناوری اطلاعات برگزار خواهد شد


مسئول کمیسیون استاندارد و تدوین مقررات با اشاره به برخی محورهای برگزاری این همایش ادامه داد: تبیین مفاهیم و سازکارهای سنجش، پایش و کنترل راهبری و مدیریت فناوری اطلاعات، طراحی شاخص‏ها و ارزیابی تاثیرات در این حوزه و معرفی چارچوب ها، به روش ها و استانداردهای راهبری و مدیریت فناوری اطلاعات از جمله محورهای این دوره از همایش محسوب می شوند.

آذرکار موضوع "ارائه تجارب موفق در موضوع همایش" را از دیگر محورها خواند و افزود: علاوه بر تشریح و تبیین مفاهیم سنجش، پایش و کنترل در حوزه راهبری و مدیریت فناوری اطلاعات، قصد داریم در این همایش، تجارب موفق و آسیب شناسی تجارب ناموفق سازمان ها و نهادهای مختلف در بخش راهبری و مدیریت فناوری اطلاعات را ارائه کنیم.

وی به موضوع ارائه" الگوهای بین المللی در زمینه راهبری و مدیریت فناوری اطلاعات" در این همایش اشاره کرد و گفت: درکنار معرفی چالش ها، الزامات و عوامل کلیدی موفق در طراحی شاخص ها و سازوکارهای سنجش، پایش و کنترل، تلا ش براین است که الگوهای بین المللی و تجارب سایر کشورها هم مورد بررسی قرار گیرد.


چهارمین دوره همایش راهبری و مدیریت فناوری اطلاعات برگزار خواهد شد

رئیس دبیرخانه چهارمین همایش راهبری و مدیریت فناوری اطلاعات، موضوع "بررسی مشکلات مشاوران فاوا در طراحی و اجرای پروژه های سنجش، پایش و کنترل" را از دیگر محورهای این همایش خواند و تاکید کرد: مخاطبین این سلسله همایش‌ها، اعضای هیات‌مدیره و مدیران عامل نهادهای حاکمیتی حوزه فناوری اطلاعات در کشور، مدیران ارشد سازمان‌های دولتی، عمومی و خصوصی، متخصصین و دانشجویان حوزه فناوری اطلاعات هستند.

آذرکار درخصوص وب سایت این همایش گفت: اطلاعات مربوط به سوابق همایش طی سه سال گذشته در وبگاه آن به نشانی www.itcg.ir قابل دسترسی است و زمان ثبت نام در چهارمین دوره همایش اعلام خواهد شد.

اولین دوره همایش راهبری و مدیریت فناوری اطلاعات که زمستان 91 از سوی سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران برگزار شد، بیشتر به تشریح مفاهیم راهبری سازمانی فناوری اطلاعات به عنوان یکی از الزامات رشد و بهره‌وری درسازمان‌ها پرداخت.

گفتنی است؛رویکرد دومین همایش، "ارتقاء ظرفیت کارفرمایی در تعریف و اجرا پروژه‏ها و خدمات فناوری اطلاعات" بود و در سومین دوره این همایش رویکرد ممیزی فناوری اطلاعات مدنظر قرار گرفت و تجارب متعدد مدیریتی داخلی و بین المللی در این حوزه تشریح و بررسی شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار