خلاصه اخبار حوادث؛

رابطه بی‌شرمانه خانم معلم با پسران دبیرستان/عروس ۱۵ ساله ایرانی پس از 3 ماه اسارت به کشور بازگشت/ صحبت‌های تکان دهنده دختران از سیاه‌ترین روز زندگی‌شان + عکس

اخبار حوادث و انتظامی امروز، در این بسته خبری گردآوری شده است . . .

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، اخبار حوادث و انتظامی امروز، در این بسته خبری گردآوری شده است  . . . 


فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: یک نو عروس ۱۵ ساله ایرانی که با انگیزه انتقام گیری توسط یک تبعه بیگانه ربوده و بیش از ۳ ماه در خارج از کشور به اسارت گرفته شده با تلاش نیروهای انتظامی به وطن بازگشت.



پس از افشا شدن هویت معلم بی شرم متجاوز در یکی از دبیرستان‌های شهر دیترویت، وی دستگیر و در برابر قاضی قرار گرفت.

رابطه بی‌شرمانه خانم معلم با پسران دبیرستان/قتل جوان 18 ساله به خاطر چند متر زمین/ صحبت‌های تکان دهنده دختران از سیاه‌ترین روز زندگی‌شان + عکس




سخنگوی سازمان امداد و نجات هلال احمر گفت: یک دستگاه اتوبوس مسافربری در جاده اراک – بروجرد حادثه آفرید.



فرمانده انتظامی مشهد گفت: دو موتورسوار ناشناس صبح روز یکشنبه با استفاده از اسلحه قلابی به یک موسسه مالی و اعتباری در مشهد دستبرد زدند.



کلاهبردارانی که با نام خبرنگار واحد مرکزی خبر از سازمان‌ ها و نهاد های دولتی، کارخانه‌ها و شرکت‌ ها اخاذی می‌کردند، دستگیر شدند.

قتل جوان 18 ساله به خاطر چند متر زمین/ صحبت‌های تکان دهنده دختران از سیاه‌ترین روز زندگی‌شان/ دزدی برای ازدواج با دختر ثروتمند



پرونده جوانی 18 ساله ای که در یک نزاعی خونین به قتل رسیده بود، با تلاش پلیس کشف شد.



با تلاش ماموران پلیس فتا استان فارس فردی که با فریب و وعده ازدواج به دختری در شیراز ، از وی اخاذی کرده بود توسط پلیس فتا فارس شناسایی شد.




باند اصلی توزیع هروئین در محدوده غرب پایتخت توسط پلیس شناسایی و متلاشی شد.




مرد جوان به دادگاه خانواده رفت تا از همسر رزمی کارش برای همیشه جدا شود.




زن جوان وقتی دید كه شوهرش در بانك استخدام نمی شود، تصمیم به جدایی گرفت و درخواست طلاق داد. ‎




به گزارش پلیس پنیسیلوانیا، جوان بی شرم پس از مورد تعرض جنسی قرار دادن قربانی خود، سه شاهد این عمل بی شرمانه را وادار به خوردن خون قربانی‌اش کرد.

قتل جوان 18 ساله به خاطر چند متر زمین/ صحبت‌های تکان دهنده دختران از سیاه‌ترین روز زندگی‌شان/ دزدی برای ازدواج با دختر ثروتمند



پسر جوانی كه برای ازدواج با دختر مورد علاقه اش دست به دزدی از بنگاه املاك زد از سوی پلیس بازداشت شد.



تعداد شاکی‌های پرونده «گرگ‌های خاکستری» به 14 نفر رسید، با مراجعه 12 زن و دختر دیگر، تحقیقات برای شناسایی قربانیان این پرونده در اداره آگاهی درحالی ادامه دارد که سه قربانی صبح روز شنبه در دادسرای جنایی تهران پرده از روز سیاهی برداشتند که طعمه مردان شیشه‌ای شده بودند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار