یزد؛

برگزاری انتخابات سالم و پرشور اولویت مهم حوزه سیاسی استانداری یزد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد گفت: در سالجاری 2 انتخابات مهم دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری را پیش رو داریم كه باید زمینه حضور حداكثری مردم در این دو انتخابات فراهم شود.

برگزاري انتخابات سالم و پرشوراولویت مهم حوزه سياسي استانداري یزدبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران از یزد؛ محمد علی طالبی گفت: برگزاری انتخابات سالم و پرشور براساس معیارها و ضوابط قانونی لازم از اولویت‌های اصلی حوزه سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری در سال جاری است.

 محمدعلی طالبی ادامه داد: سلامت انتخابات و مشاركت حداكثری مردم دو مؤلفه ای است كه مدیركل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری، فرمانداران و بخشداران باید بسترهای لازم آن را در سطح جامعه فراهم نمایند.

وی افزود: برای برگزاری سالم انتخابات باید افراد ذیصلاح، متعهد و باتجربه در كادر اجرایی انتخابات، انتخاب و منصوب شوند و آموزشهای لازم در این رابطه به آنها داده شود .

طالبی با اشاره به وظایف  دفتر سیاسی وانتخابات گفت: ارتقاء مشاركت سیاسی مردم و شهروندان به ویژه در انتخابات پیش رو و فعال كردن و پویا نمودن فعالیت احزاب و تشكلهای سیاسی و دانشجویی از وظایف مهم دفتر سیاسی و انتخابات به ویژه در سالجاری می باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار دفتر سیاسی و انتخابات را مركز ثقل پی گیری سیاست ها و برنامه های دولت تدبیر و امید دانست و گفت : با ویژگی هایی كه در آقای مصطفی سالاری مدیركل جدید این دفتر سراغ داریم امیدواریم ایشان بتوانند وظایف محوله را به نحو احسن انجام دهند و با فرمانداران و بخشداران ارتباط بسیار خوبی داشته باشند.

طالبی ادامه داد: تا چند روز آینده ستاد انتخابات استان كار خود را آغاز خواهد كرد و 20 آذر ماه سالجاری نیز همزمان با تشكیل هیأتهای اجرایی انتخابات در استان ثبت نام از نامزدهای این دو انتخابات نیز آغاز می شود و در زمان باقی مانده با آموزش صحیح و دقیق عوامل اجرایی شرایط را به گونه ای فراهم خواهیم كرد كه شاهد برگزاری یك انتخابات سالم با مشاركت و حضور حداكثری مردم باشیم.

انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.