شهرزاد کمال‌زاده در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

نقش کمند تجربه بسیار خوبی بود

اگر ذات یک کار درست و دارای قصه‌ی خوبی باشد، روح در کار جریان داشته و در نتیجه با بازخوردهای خوبی روبه‌رو خواهد شد.

شهرزاد کمال‌زاده بازیگر نقش کمند در مینی سریال «نیاز» در خصوص چگونگی نقش خود در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران؛ گفت: داستان «نیاز» روایت زندگی یک زوج جوان به نام‌های پیمان و کمند است که در خارج از ایران با هم آشنا شده و ازدواج می‌کنند و بعد از مدتی به ایران آمده و اتفاقاتی رخ می‌دهد که کمند دچار مشکل می‌شود.

وی اظهار داشت: پذیرفتن نقش کمند و کار در سریال «نیاز» اول از همه به دلیل حضور کارگردان و تهیه‌کننده آن و سپس  به علت وجود قصه و نقش خوبی که در این کار مشاهده کردم بوده است. کار در کنار آقای سهیلی‌زاده و محمدی در فضایی که بسیار سالم است و بازی در این نقش بخصوص برایم تجربه بسیار خوبی است.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه کارهای مناسبتی در اکثر مواقع جزء کارهای پر مخاطب بوده و مورد استقبال مردم قرار می‌گیرند، اما گاهی اوقات کارهایی هم وجود داشته است که با استقبال خوبی روبه‌رو نشده و به موفقیت بزرگی دست پیدا نمی‌کنند. به همین منظور اگر ذات کار درست و دارای قصه‌‌ی خوبی باشد، روح در کار جریان داشته و در نتیجه با بازخوردهای خوبی رو‌به‌رو خواهد شد.

کما‌ل‌زاده در پایان بیان کرد: در زمانی که مردم کمتر به تماشای تلویزیون می‌نشینند، آن هم به دلیل وجود شبکه‌ها و برنامه‌های ماهواره‌ای و کمبود کارهای بسیار خوب و با کیفیت بالا و کم کار شدن سازمان برای ساخت مجموعه‌ها و کارهای تلویزیونی، همچنین با پیشرفت هر روزه‌ی تکنولوژی سطح توقع مردم بالا رفته است. اما باید بگویم خدا رو شکر، این سریال قصه‌ی خوبی دارد. به علاوه در کنار تهیه‌کننده و کارگردان حرفه‌ای همچون آقای محمدی و سهیل‌زاده و تیم کاری خوبی که در کنار هم فعالیت می‌کنند، نتیجه قابل قبولی را شاهد خواهیم بود.


انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار