تیم ملوان در تلاش است هر چه سریع تر تکلیف خود را مشخص و تمرینات را به شکل جدی دنبال کند.

بازگشت مالک متمول ملوان به این تیم/ فرصت دایی رو به اتمام استبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، مسئولان تیم ملوان برای شروع تمرینات و انتخاب سرمربی عجله دارند چرا که فکر می کنند از دیگر رقبا خصوصا تراکتور سازی عقب مانده اند. آخرین اخبار این تیم را در زیر می خوانید:


سید جلال به ملوان مایل شد

به نظر می رسد سید جلال حسینی که با تیم های مطرح لیگ برتر به توافق نرسیده و او را نخواسته اند برای بازگشت به ملوان تلاش می کند ولی واکنشی هم از سوی آنها نمی بیند. به محض بازگشت سید حلال حسینی به ایران و در زمان مربیگری فیروز کریمی در تیم ملوان مسئولان این تیم خواهان مذاکره با این بازیکن و جذب وی شدند، ولی سید جلال حسینی در آن زمان زیر بار این پیشنها نرفت و باب مذاکره با پرسپولیس را باز کرد. این مذاکرات نتیجه نداد تا وی برای حضور در لیگ برتر به هر دری بزند و با هر تیم مطرحی در ایران مذاکره کند. در این زمان بود که دیگر ملوانان به همکاری با او تمایل نشان ندادند. حال با احتمال حضور دایی در ملوان و اخباری که در مورد مالک متمول ملوان به گوش می رسد شنیدیم وی خیال بازگشت به ملوان را دارد. با این حال مسئولان ملوان واکنشی به این موضوع نشان ندادند و باید دید حالا که سید جلال از این جا رانده و از انجا مانده شده است و خیال بازگشت به ملوان را دارد ملوانان هم او را می خواهند. چرا که تا این لحظه سکوت کرده و واکنشی نشان نداده اند.


ملوانان به دایی کم فرصت دادند

مسئولان تیم ملوان از علی دایی خواستند تا فردا جواب آنها را بدهد. مذاکرات مسئولان تیم ملوان با علی دایی بسیار جدی پیگیری شد و این مربی شرایط خود را برای ملوانان توضیح داد. به این ترتیب این مربی باید هرچه سریعتر به مسئولان این تیم پاسخ دهد. شروع نشدن تمرینات تیم ملوان و فقط حضور بازیکنان امید و سرباز در جریان تمرینات ملوان مسئولان این تیم را به شدت نگران کرده است . از این رو مسئولان از دایی خواسته اند با توجه به جلسه اخیر دو طرف و اطلاع از همه جوانب حداقل تا فردا به آنها جواب دهد تا در صورت عدم همکاری با آنها به سراغ مربی دیگری رفته و کار خود را به شکل جدی آغاز کنند.در همین خصوص شنیدیم دایی نیز شروطی دارد که باید از سوی ملوانان تایید شود.


بازیکنان پول می خواهند

با وجود قول پژمان نوری مبنی بر بازگرداندن بازیکنان ملوان به این تیم، آنها تا پول نگیرند به تمرینات بر نمی گردند. هرچند پژمان نوری به مسئولان تیم ملوان قول داده است به زودی بازیکنان اصلی این تیم را به تمرینات برمی گرداند ولی این بازیکنان تا پول نگیرند به تمرینات ملحق نمی شوند. گویا پیش از این هم نوری برای بازگرداندن آنها به تمرینات تلاش کرده بود ولی نتوانسته بود نطر مساعد آنها را جلب کند.البته در آن زمان مالک این تیم مشخص نبود ولی حالا مالک مشخص شده است و می تواند با بازیکنان تسویه حساب کند. از این رو این بازیکنان مدعی شدند ترجیح می دهند اول پول گرفته و مطالبات فصل قبل را تسویه حساب کنند و سپس نسبت به حضور در تمرین و عقد قرارداد جدید اقدام خواهند کرد.هرچند نوری در تلاش است با استفاده از اعتبار خود این بازیکنان را مجاب به حضور در تمرینات کند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار