درپی برگزاری مسابقات یونیورسیاد دانشجویان جهان؛

پومسه‌کاران ایرانی فردا به مصاف حریفانشان می‌روند

مسابقات دانشجویان جهان در رشته تکواندو از فردا با رقابت‌های پومسه به میزبانی گوانگجو کره‌جنوبی آغاز خواهد شد.

پومسه‌کاران ایرانی فردا به مصاف حریفانشان می‌روندبه گزارش خبرنگار سایر حوزه‌ها گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، تیم ملی تکواندوی کشورمان از فردا در دو بخش کیوروگی و پومسه به مصاف حریفان خود خواهد رفت.

تیم پومسه دانشجویان ایران در بخش مردان به سرمربیگری احمد اخلاقی و در بخش بانوان به سکانداری اسدپور با آمادگی کامل راهی بیست‌وهشتمین دوره از مسابقات یونیورسیاد دانشجویان جهان شده است.

احمد اخلاقی، سرمربی تیم پومسه دانشجویان در خصوص آخرین وضعیت این تیم به خبرنگار سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: تیم پومسه در حال حاضر در وضعیت خوبی به سر می‌برد امیدوارم پومسه‌کاران کشورمان در این دوره از مسابقات عملکرد شایسته‌ای از خود به نمایش بگذارند.

وی ادامه داد: ما تمرینات خوبی را پشت‌سر گذاشتیم امروز نیز آخرین تمرینات را انجام خواهیم داد تا نقاط ضعف و قوت تیم را شناسایی کنیم.

اخلاقی عنوان کرد: خوشبختانه بازیکنان ما از روحیه خوبی برخوردار هستند و در حال حاضر مشکلی وجود ندارد.

سرمربی تیم پومسه خاطرنشان کرد: نتایج پومسه با یک صدم و یا هزارم نمره جا به جا می‌شود و این به دلیل رقابت نزدیک بازیکنان است در حقیقت پومسه‌کاران با اجرای هر حرکت ماراتن بزرگی انجام می‌دهند امیدوارم پومسه‌کاران کشورمان فردا موفق به کسب مدال خوش رنگ این مسابقات شوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار