لرستان؛

ارزیابی12 هزار نوآموز بدو ورود به دبستان در لرستان

رئیس آموزش و پرورش استثنایی لرستان گفت : در راستای اجرای طرح سنجش سلامت 12 هزار و 775 نوآموز بدو ورود به دبستان در لرستان مورد ارزیابی قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از لرستان؛ برجی افزود: از مجموع این نو آموزان 11 هزار و258 نفر با دریافت شناسنامه سلامت جهت ثبت نام به مدارس عادی معرفی و تعداد یک هزار و 517 نفر جهت ارزیابی به مراحل تخصصی ارجاع داده شدند.

وی  گفت : دراین پایگاه ها نوآموزان بدو ورود به دبستان از لحاظ بینایی، شنوایی ، آمادگی تحصیلی، بهداشت، معاینات پزشکی و دندانپزشکی مورد ارزیابی قرار می گیرند.

وی با اشاره به اینکه امسال برای اولین بار در کشور طرح به صورت الکترونیکی در حال اجرا است افزود : از مزایای طرح سنجش نو آموزان دسترسی ساده به داده و اطلاعات نوآموان وصرفه جویی در زمان است .

برجی گفت : خانواده ها با مراجعه به مدرسه محل ثبت نام در سامانه سنجش ثبت نام می کنند و از طریق سامانه زمان و ساعت حضور در پایگاه جهت ارزیابی نوآموز مشخص می شود.

رئیس آموزش و پرورش استثنایی لرستان افزود : در حال حاضر تعداد 18 پایگاه ثابت وهفت پایگاه سیار در استان مشغول ارزیابی نوآموزان بدو ورود به دبستان است.

وی گفت: پیش بینی می شود نزدیک به 33 هزار و700نفر نوآموزدر این طرح مورد ارزیابی قرار گیرند.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.