واکنش اینستاگرامی شریعتمداری به جوسازی یک روزنامه/

خيانت به جيب مردم فقط بدليل سياست‌ورزى عارى از اسلام

معاون اجرایی رییس جمهور در جدید ترین پست اینستاگرام خود به انتقاد از مطلب یک روزنامه پرداخت.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران، محمد شریعتمداری معاون اجرایی رئیس جمهور در صفحه اینستاگرام خود با انتشار عکس یکی از روزنامه های صبح به انتقاد از مطالب مندرج در آن پرداخت.

انتقاد اینستاگرامی معاون روحانی از یک روزنامه


وی در این پست خود نوشت: خيانت به جيب مردم فقط بدليل سياست ورزى عارى از اسلام. ايا شما باور ميكنيد مسئولان يك روزنامه يا مجله ى مدعى، از " اثر عامل روانى در گسترش انتظارات تورمى " چيزى ندانند ؟! قطعاً پاسخ منفى است.

آنها بخوبى به عواقب اين كار سخيفشان كه افزايش سطح عمومى قيمتهاست آگاهند. اما به قيمت خيانت به جيب مردم به تخريب دولتى كه مخالف آن هستند مى پردازند، و از اين كار، كه ناجوانمردى در حق مردم است، دست بر نمي دارند. زيرا ظاهراً معتقدند هدف وسيله را توجيه مى كند. لذا هر روز راست و دروغ تيترهاى صفحه اولشان را به اعلام گرانى قيمت كالا و خدمات اختصاص مى دهند.

لابد در ماه رمضان با كاهش قدرت خريد مردم ، كه با اين اخبار حتماًً چنين خواهد شد، ميخواهند حسنه جمع كنند و به بهشت بروند. ابن ملجم مرادى ملعون هم ظاهراًً چنين وانمود ميكرد.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا صادقی
۲۳:۲۳ ۱۶ تير ۱۳۹۴
بازار باشایعه گران وارزان نمی شود بلکه نرخ برابری ارز ،قیمت سوخت ومالیات است که همیشه قیمتها تابع آن است با حلوا حلوا کردن دهان شیرین نمی شود