داماد ناخلف به برادر زن معلولش رحم نکرد

رییس پلیس فتای استان کرمانشاه با هشدار نسبت به خریدهای اینترنتی از کشف سرقت اینترنتی جدید خبر داد و گفت: این بار داماد خانواده از حساب برادر همسر خود اقدام به برداشت غیرقانونی کرده بود.

داماد ناخلف به برادر زن معلولش رحم نکردبه گزارش خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، سرهنگ علی شفیعی روز سه شنبه اظهار کرد: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه چهار میلیون ریال به صورت غیرمجاز و اینترنتی از حساب بانکی وی برداشت شده است موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

وی ادامه داد: در بررسی موضوع مشخص شد فرد سارق برای اینکه شناسایی نشود در یک بازه زمانی چند ماهه اقدام به خریدهای اینترنتی کرده است.

سرهنگ شفیعی خاطرنشان کرد: پس از بررسی خریدهای انجام شده و با استفاده از شیوه های تخصصی و پلیسی، متهم اصلی که شوهر خواهر شاکی بود شناسایی شد.

رییس پلیس فتای کرمانشاه یادآور شد: متهم در مقابل دلایل متقن پلیس راهی جز اعتراف ندید و به بزه انتسابی اعتراف کرد و گفت که برادر همسرم از آن جایی که معلول است و توانایی مراجعه به بانک را ندارد کارت بانکی خود را به دیگران می دهد تا کارهای بانکیش را انجام دهند.

وی گفت: به همین دلیل من هم کارت وی را به بهانه دریافت وجه برای او دریافت کردم و با فعال کردن رمز دوم، سرقت های خود را آغاز کردم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۲ ۱۶ تير ۱۳۹۴
عیبی نداره دفعه ذیگه صاحب کارت را در جریان بذار