تابش در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران:

توافق هسته‌ای پل جناح‌های سیاسی برای ورود به انتخابات نخواهد بود

یک نماینده اصلاح طلب مجلس شورای اسلامی معتقد است پیروزی در جریان مذاکرات هسته‌ای به مثابه برد و باخت سیاسی و جناحی تلقی نخواهد شد.

محمدرضا تابش نماینده مردم اردکان در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران با اشاره به تأثیر توافق هسته‌ای در چینش جناح‌های سیاسی در انتخابات آتی مجلس گفت: به دلیل اینکه مسیر مذاکرات هسته‌ای طبق تأکیدات مقام معظم رهبری هدایت شد، معتقدم هر اتفاقی که در جریان مذاکرات روی دهد، این اتفاق نمی‌تواند آثار سیاسی برای گروه‌ها و جناح‌ها برای ورود به انتخابات داشته باشد. 

وی با بیان اینکه مسلما افرادی که حمایت خود را طبق فرمایشات مقام معظم رهبری از تیم مذاکره کننده عنوان کرده‌اند، می‌توانند در بعد سیاسی پیروز شوند افزود: افرادی که علیرغم حمایت‌های مقام معظم رهبری، با روند مذاکرات و تیم مذاکره کننده مخالفت و دست به تخریب زدند، اقبال عمومی با آنها همراه نباشد.

تابش تأکید کرد: معتقدم به دلیل اینکه مسیر مذاکرات هسته‌ای طبق تأکیدات مقام معظم رهبری هدایت شد، پیروزی در این مذاکرات به مثابه برد و باخت سیاسی و جناحی تلقی نخواهد شد. 

این نماینده اصلاح طلب مجلس شورای اسلامی در پایان در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه به نظر شما مجلس آینده چه نیروهایی را دربر خواهد گرفت، گفت: مسلما مجلس آینده پذیرای نیروهایی خواهد بود که عملا رهنمودهای مقام معظم رهبری را مدنظر قرار داده و بر مدار عقلانیت و تدبیر حرکت کنند. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار