تعیین تکلیف نماینده فوتسال قم

ماهان، آتلیه تهران شد، قلی‌زاده مدیرعامل

سرانجام پس از کش و قوسهای فراوان نماینده فوتسال قم در لیگ برتر فوتسال ایران با نام آتلیه تهران در مسابقات حضور خواهد یافت.

ماهان، آتلیه طهران شد، قلی‌زاده مدیرعاملبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، پس از کناره گیری باشگاه ماهان تندیس قم از ادامه تیم داری در رشته فوتسال تیم پرطرفدار و قدیمی و ریشه دار شهر قم در لیگ برتر فوتسال، بدون اسپانسر، بی نام مانده بود و اداره ورزش و جوانان این شهر مسئولیت جمع و جور کردن شرایط و حضور فعال در نقل و انتقالات را برعهده داشت که البته در این مسیر توانست موفق باشد و نه تنها علیرضا وفایی مهمترین مهره خود را حفظ کرد، که بازیکنانی مانند کوهستانی و اینانلو را به ترکیب تیم بازگرداندند.
 
اما ادامه رایزنی های اداره ورزش و جوانان با علاقه مندان به تیم داری در سطح استان قم به توافق با رسول قلی زاده به عنوان مدیرعامل انجامید.
 
بدین ترتیب مقرر شد نماینده فوتسال قم در سال پیش روی مسابقات فوتسال با نام آتلیه تهران در مسابقات شرکت کند و مهندس قلی زاده به عنوان مدیرعامل در این تیم فعالیت نماید. مدیرعامل جدید این باشگاه در اولین اقدام امروز تمامی قراردادهای منعقده توسط اداره ورزش و جوانان قم را تعیید و امضا کرد تا فعالیت وی در لیگ برتر فوتسال از همین امروز آغاز شود.
 
 قلی زاده همچنان مدیرعامل و مالک باشگاه آنابتن قم در لیگ دسته دوم خواهد بود که در گروه جنوب شرق صدرنشین بوده و از شانس خوبی برای صعود به دور بعدی برخوردار است.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار