جانشین فرمانده مرزبانی ناجا:

مرز استان اردبیل جزو آرامترین مرزهای کشور است

سردار احمد گراوند گفت: مرز استان اردبیل جزو مرزهای آرام و دارای امنیت پایدار و کامل و با کم‌ترین مشکلات مرزی بوده و استان اردبیل توانسته در این حوزه مرزی آرام و با امنیت بالا را فراهم آورد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ سردار احمد گراوند در بازدید از مرزهای اردبیل اظهار داشت: در حال حاضر سطح تعاملات مرزی جمهوری اسلامی ایران با جمهوری آذربایجان مطلوب و مناسب بوده که باید تلاش مزربانان بر تداوم و استمرار این وضعیت باشد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر در مرز ایران و جمهوری آذربایجان هیچ‌گونه مشکلی وجود ندارد، افزود: تمامی مشکلات موجود در این حوزه با تعاملات خوب و سازنده بین مرزبانی دو کشور برطرف شده و در حال حاضر امنیت پایدار و کامل در مرز ایران و جمهوری آذربایجان حاکم است.

جانشین فرمانده مرزبانی ناجا یکی از راهبردهای اصلی و مهم فرماندهی مرزبانی ناجا را توسعه و افزایش تعاملات با کشورهای همجوار دانست و بیان کرد: در این زمینه باید با برنامه‌ریزی‌ها و هدف‌گذاری‌های اساسی تلاش کنم تا سطح تعاملات با کشورهای مختلف را توسعه دهیم.

گراوند با بیان اینکه در حال حاضر امنیت خاصی در مرزهای کشور و به ویژه استان اردبیل برقرار است، گفت: مرز استان اردبیل جزو مرزهای آرام و دارای امنیت پایدار و کامل و با کم‌ترین مشکلات مرزی بوده و استان اردبیل توانسته در این حوزه مرزی آرام و با امنیت بالا را فراهم آورد که در صورت بروز هرگونه مشکلی نیز با ملاقات‌ها و تعاملات مرزی تلاش می‌کنیم تا این مشکلات احتمالی را برطرف کنیم.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.