بازیکن سابق تیم پدیده گفت: رفتن به پرسپولیس اشتباه ترین تصمیمی بود که گرفتم.

ميلاد غريبي در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: تغییرات به وجود آمده کمی وضعیت تیم پدیده را تحت الشعاع قرارداده است. با این حال پدیده برای من در الویت است از این رو يک جلسه با باشگاه داشتم که اگر توافق کنيم خواهم ماند. به این ترتیب هنوز چيزي مشخص نیست. 

وی ادامه داد: خیلی ها فکر می کنند می خواهم بازار گرمی کنم ولی اصلا این طور نیست.من پیشنهادات دیگری داشتم مثلا با نفت مذاکره کردم ولي توافق نکرديم. از استقلال و پرسپولیس هم پیشنهاد ندارم پس چطور می خواهم بازار گرمی کنم.

این بازیکن افزود: تقریبا از تمام تیم هایی که با آنها همکاری کردم طلب دارم و فکر می کنم منطقی باشد تا پول نگرفتم مالیات هم ندهم.آخر باید مالیات کدام پول را بدهم.از پديده که طلب دارم هيچ، از پرسپوليس هم 300 ميليون تومان طلب دارم.

غریبی در خصوص افت محسوسش گفت:روزهای خوبی را در سایپا داشتم ولی انتخاب اشتباهم مرا به پرسپولیس کشاند و ناکام شدم. بالاخره پیش می آید. من برای حضور در پرسپولیس چه برنامه ها که نداشتم ولی قسمت چیز دیگری رقم زد.

وی در پایان گفت:یک پیشنهاد جدی دارم که خوب است ولی ترجیح می دهم فعلا در موردش صحبت نکنم و اول تکلیف خود را با پدیده مشخص کنم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار