هنوز جریان حامی مالی با استقلالی‌ها قطعی نشده است

این طور که به نظر می‌رسد هنوز توافقی میان حامی مالی با باشگاه استقلال صورت نگرفته و باید این مسئله مراحل اداری خود را طی کند.

هنوز جریان حامی مالی با استقلالی‌ها قطعی نشده استبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران، طبق صحبت‌‌هایی که این روزها در خصوص وضعیت حامی مالی تیم فوتبال استقلال گفته می‌شود، به نظر می‌رسد باشگاه استقلال جهت گرفتن حامی مالی لباس‌های خود در فصل آینده با یک مرکز تجاری بزرگ و فروشگاه‌های زنجیره‌ای تابع آن به توافق رسیده و قرار است که این مرکز تجاری سال آینده حامی مالی پیراهن‌های آبی‌پوشان پایتخت باشد، اما طبق شنیده‌ها به نظر می‌رسد آبی‌پوشان همچنان در جذب حامی مالی ناکام هستند.

عباس کردنوری، در خصوص این مسئله اظهار داشت: هنوز این مسئله قطعی نشده است و قرار است یک گروه دیگر این امر را مورد بررسی قرار بدهند و گزارشات لازم را به هیئت مدیره ارائه بدهند.

 بنابر این باید طی روزهای آینده پس از بررسی‌ها تصمیمات لازم اتخاذ می‌شود.

از طرفی دیگر برای تعیین و تکلیف وضعیت حامی مالی باشگاه استقلال باید مراحل اداری طی شود و مراجع ذی‌صلاح مربوطه نیز نظر خود را در خصوص حامی مالی اعلام نمایند بنابر این انجام این امر تا هفته دیگر غیر ممکن است و با توجه به صحبت‌های مسئولان باید در ابتدا گزارش این مسئله در هیئت مدیره مطرح و تصمیمات لازم اتخاذ شود.



انتای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار