رشت؛

رسيدن به توسعه ي پايدار دغدغه ي مديران دستگاه ها و نمايندگان مردم در مجلس

دغدغه ي مديران دستگاه ها و نمايندگان مردم در مجلس ،رفع مشکلات شهروندان و رسيدن به توسعه ي پايدار است که با همزباني و همدلي محقق می شود .

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ استاندار گیلان به تلاش مشترک مدیران دستگا ه ها ونمایندگان خانه ملت برای حل مشکلات مردم و برداشتن موانع توسعه ي همه جانبه ي استان اشاره کرد و افزود : کشاورزي از مهمترين بخش هاي اقتصادی گيلان است که مسئولان با کمک و ياري همدیگر برای رونق بیشتر آن تلاش می کنند .

محمد علی نجفی با بیا ن اینکه کم آبي شالیزارها يکي از دغدغه هاي اصلی اين روزهاي مديران است گفت : بین وزير نيرو و 8 استاندار حوزه ي آبريز سد سفيد رود براي حل دائمی اين مشکل نشستی برگزار شد که نتیجه آن تصويب سهم يک ميليارد و 600 ميليون متر مکعبی گیلان از آب حوضه سد سفيدرود بود اما اين مقدار هم اکنون حدود يک ميليارد و 100 ميليون متر مکعب است.

وی همچنین به تصويب پرداخت 520 ميليارد ريال اعتبارات عمراني به گیلان اشاره کرد وتصریح کرد : اين مبلغ به حساب اعتبارات عمراني گيلان واریزخواهد شد.

رييس مجمع نمايندگان گيلان هم دراين نشست با اشاره به تدوين برنامه ي ششم توسعه و بررسی لايحه ي بودجه سال 95 گفت : با توجه به حجم بالا و وسعت زياد کارهاي استان در بررسی اين دو موضوع کمک و همکاري مديران دستگاه ها و نمایندگان مجلس شورای اسلامی بسیار مهم است .

محمدعلي قرباني با اشاره به مشکلات کم آبي شالیزارها ، مديريت بهينه ي مصرف واجراي طرح آبياري قطره اي را از مهمترين راهکارها برای رفع اين مشکل اعلام کرد و افزود : نبايد تعرفه ي واردات برنج کاهش يابد چرا که بيشترين ضرر واردات بي رويه ي برنج متوجه کشاورزان میشود .


انتهای پیام/ ا


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.