رودهن؛

ندای مرگ بر اسرائیل از جماران در جهان اسلام طنین انداز شد

فرماندار شهرستان شمیرانات گفت: ندای استکبار ستیزی با محتوای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل نخست از جماران در ایران اسلامی و سپس در جهان اسلام طنین انداز شد .

 به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از رودهن، عزت الله خان محمدی در سالروز روز جهانی قدس گفت: روز جهانی قدس را امام راحل نامگذاری نمود و به ریسمانی برای اتحاد و وحدت کلمه ملت های جهان اسلام و منادیان حق و آزادی و استکبار ستیزی تبدیل نمود .

فرماندار شهرستان شمیرانات در ادامه این مطلب تصریح کرد: خوی وحشیگری استکبار جهانی قابل اصلاح نیست و آنان خوناشام قرن می باشند زیرا میلیون ها انسان را از تیغ تیز خود رد کرده اند و تاریخ شاهدی بزرگ برای دفاع از این حقیقت انکار نشدنی است .

خان محمدی با تاکید بر اینکه اسرائیل در گذشته بنده آمریکایی ها بود ولی اکنون آمریکایی ها برده اسرائیل می باشند اضافه کرد: کشتار مردم بی دفاع فلسطین هنر نیست و نشانگر قدرت رژیم جعلی و بی هویت اسرائیل می باشد .

فرماندار شهرستان شمیرانات در خاتمه با اشاره به اینکه اسرائیل تنها کودک کش است و توان مقابله با ملت های قدرت مند را ندارد اظهار داشت : ملت ایران ندای استکبار ستیزی را با حضور در روز جهانی قدس و صحنه های دیگر نشان دادند .

انتهای پیام /گ


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.