بیرجند؛

دعوت استاندار خراسان جنوبی برای حضور پر شور و گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس

استاندار خراسان جنوبی در پیامی مردم همیشه در صحنه استان را برای حضور پر شور و گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.

دعوت استاندار خراسان جنوبی برای حضور پر شور و گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدسبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند؛ در این پیام آمده است ، روز جهانی قدس، روز استقامت و ایستادگی، روز جهانی پایداری حق در برابر باطل و مقابله با استکبار و صهیونیسم است.

استاندار در این پیام افزود : جهان امروز بر خود می بالد که مردم بلند همت فلسطین، با تعدادی اندک اما اراده ای پولادین، در برابر رژیم غاصب اسرائیل به مقاومت و دفاع خود ادامه داده و ندای پیروزی حق را سر می دهند و جهانیان را به بیداری فرا می خوانند.

وی گفت : امروز دشمن از تمامی ظرفیت‌های در اختیار خود برای توطئه در کشورهای اسلامی استفاده می‌کند و تهاجم وحشیانه نظام سلطه و ایادی دست نشانده اش بر ضد مردم بی دفاع یمن نیز در تداوم سیاست های شوم آنها برای تفرقه اندازی در منطقه است.

این پیام می افزاید: اینک با توجه به شرایط فعلی منطقه و برای محکوم کردن تهاجمات وحشیانه دشمنان علیه مسلمانان جهان، به ویژه مردم مظلوم فلسطین و یمن، در روزِ جهانیِ قدس باید با حضور یکپارچه و متحد در راهپیمایی و سردادن شعار quotation mark مرگ بر استکبار quotation mark و quotation mark مرگ بر صهیونیسم quotation mark ، چنان فریاد مسلمانی سر دهیم که ستون های کاخ خیال های واهی رژیم صهیونیستی به لرزه افتد و نقشِ خوشی که در خیال ترسیم کرده اند، در گرداب هلاک فرو رود.
 
انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.