یک کار عجیب دیگر از داعش+عکس

عناصر گروه تروریستی داعش، شماری از اهالی موصل را به اتهام خرید و فروش رادیو بازداشت کردند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه العالم، "سعید مموزینی" مسؤول رسانه ای حزب دموکرات کردستان عراق روز یکشنبه گفت: داعش 97 نفر را در موصل به دلیل خرید و فروش رادیو بازداشت کرد.

مموزینی به شبکه عراقی سومریه نیوز تأکید کرد که داعش استفاده از رادیو را در موصل ممنوع کرده است.
وی افزود: پس از انتشار اعلامیه وزارت دفاع برای اهالی موصل، از دیروز درخواستهای زیادی در این شهر از سوی مردم برای خرید رادیو مطرح شده است.

مموزینی خاطرنشان کرد که وزارت دفاع در این اعلامیه‌ها به مردم موصل تأکید کرده است که به زودی از طریق رادیو دستورالعملهایی برای مردم جهت مشارکت در آزادسای این شهر اعلام می‌شود.
مموزینی گفت که داعش از انتفاضه گسترده مردم موصل نگران شده، به همین دلیل برای ارعاب شهروندان روشهای جنایتکارانه و سرکوبگرانه شدیدتری را در پیش گرفته است.

یک کار عجیب دیگر از داعش+عکس
 
 

یک کار عجیب دیگر از داعش+عکس

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مصطفی
۰۰:۴۰ ۲۴ تير ۱۳۹۴
دوست دارم روزی برسد که بتوانم هزار وچهارصدتا از نیروهای داعشی کثیف را به تنهایی به صلابه بکشم ودار بزنم وتقدیمش کنم به مقام معظم رهبری وتمام شهدایی که در راه اسلام ودین اسلام جنگیدند وشهید شدن. الهی آمین.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۳ ۲۰ تير ۱۳۹۴
بابا این داعشیا یه مشت موجود دوپای احمق ونادون هستن که از کوچکترین احساس نوع دوستی که حتی در حیوانات هم قابل مشاهده است ،بی بهره اند . خداوندلعنتشون کنه
Iran (Islamic Republic of)
حسین مقدسی
۰۹:۱۳ ۲۰ تير ۱۳۹۴
بله درست میفرمائید اما :

دقت کنید که این افراد بدون توجیه و استفاده از مذهب برای کارهاشون اری نمیکنن . و اگر دقیق نگاه کنید با گرفتن ظاهر دین و بدون اخلاق اقداماتشون رو توجیه میکنن . لذا خیلی از مردم به سمتشون رفتن .

خداوند عقل را از آدم نگیرد فقط
Iran (Islamic Republic of)
mrab
۱۹:۳۰ ۱۹ تير ۱۳۹۴
با سلام، کفر اصالتی از خود ندارد زمانی که خیر عفول کند در جایی کفر نمایان میشود کوتاهی از ما است که وقتی فریاد ها بلندمیشد ما با شکم های سیر می خوابیدیم وقتی که پیامبر (ص) و مولا علی(ع) با نون و نمک افطار میکردن ایا افطارشان ،افطار به حساب نمی امد ، داعش تنها گروهی نیست که مرز یا نقطه ای داشته باشد هروقت که ما غفلت کنیم از دینمان و فقط خودمان را ببینیم بلکه داریم نطفه یک داعشی را میپرورانیم مگر انها از نظر جسمی با ما فرق دارند معلومه که انها از جنس انسانند اما نه با نیت خیر بلکه با نیتی که انسان حقیقت جو شرمش میشود که به زبان بیاورد ....
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۹:۱۲ ۱۹ تير ۱۳۹۴
انشا... بزودی مردم عراق از دست این شیاطین آزاد میشن. فقط باید هوشیار باشن
Iran (Islamic Republic of)
یه نفردلسوخته
۱۴:۲۱ ۱۹ تير ۱۳۹۴
خون جوان های مظلوم وطنم به گردن همین عراقی هاهستش.برادران دلاورم که درسالهای جنگ مظلومانه جنگیدندوشهیدشدند،دنیا داره مکافاته بایدعراقی یابیشترازاینابکشند.ایناازاول تاریخ اسلام باعث خونریزی بودند،اززمان حضرت علی(ع)اززمان امام حسین(ع)وچه تابه امروز.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۸ ۲۰ تير ۱۳۹۴
عزیزدلم دست بعثی هابه خون جوانان وطن ما اغشته بود که الان شدندداعشی
نه عراقی ها
عراقی هابرادران ما وشیعیان علی(ع)هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۶ ۱۹ تير ۱۳۹۴
اسرائیل درپوست داعش است
Iran (Islamic Republic of)
خوشخو
۱۱:۵۷ ۱۹ تير ۱۳۹۴
اللهم عجل لولیک الفرج
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۲ ۱۹ تير ۱۳۹۴
خداوندا کمک کن تا مردم عراق از دست این گروه تروریستی شیطان صفت نجات پیداکنند.....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۸ ۱۹ تير ۱۳۹۴
همه اینها دست نشانده امریکا و با همکاری ترکیه هستند ما نمیدانیم این ترکیه ایها چرا خودشان را نخود هر آش میکنند و هیچگاه نفهمیدیم چه راهی را دارن یک روز برعلیه اسراییل یک رزو موافق اسرایییل غاصب هستند بهتر است این کشور اول تکلیفش را با خودش نشان بدهد فردا همین گروههای وهابی بروند و جایی نداشته باشد دوباره میره سراغ سوریه و میاد ایران که ما با شما برادریم در یک جبهه هستیم خیلی پست هستن خیلی یا رومی رومی یا زنگی باش
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۱:۳۳ ۱۹ تير ۱۳۹۴
گل گفتی/ لعنت خدا براین حاکمان بظاهر مسلمان که در خفا دستشان با اسرائیل در کشتن مردم مسلمان سوریه ، عراق ولبنان توی یک کاسه است