تهیه‌کننده «ساعت صفر» در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

تمام شخصیت‌های «ساعت صفر» ما به ازای بیرونی دارند

قصه و تمامی شخصیت‌های این سریال از دال جامعه گرفته شده و ما به ازای بیرونی دارد.

حسین آقاهرندی تهیه‌کننده سریال «ساعت صفر» در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  در خصوص ایده اولیه این مجموعه گفت: ایده اولیه فیلم‌نامه این سریال توسط سعید شهسواری، با نام «فراموشی» بود ولی بعد با همکاری اصغر عبدالهی به صورت کامل بازنویسی شد.

وی در خصوص تولید این مجموعه عنوان کرد: کار دو روز بعد از نیمه شعبان کلید خورد و تصویربرداری آن در 26 جلسه و با دو دوربین گرفته شد و به دلیل تغییر لوکیشن‌ها و همچنین محدودیت زمانی کار کمی سخت بود ولی با تلاش دوستان و تیم حرفه‌ای مشکلات را پشت سر گذاشتیم.

آقاهرندی در خصوص کیفیت اثر اظهار داشت: در صورت داشتن زمان کافی، به طور حتم برنامه‌ریزی دقیق‌تری انجام می‌شد ولی به طور معمول کارهای مناسبتی با کمبود فرمان مواجه است و تا کنون بازخورد خوبی از سوی مخاطبان داشتیم که آن هم به دلیل خوش ریتم بودن و پر لوکیشن بودن کار است.

وی در ادامه تصریح کرد: قصه‌ی این سریال ما به ازای بیرونی دارد مثلاً آدم‌هایی که هر روز دنبال دارایی خود هستند و انسان‌های اطراف خود را نمی‌بینند و تک بعدی عمل می‌کنند و یا کسانی که در جامعه به خدمت مردم می‌پردازند و شرافتمندانه زندگی می‌کنند. تمام داستان‌های این سریال و آدم‌هایش ما به ازای بیرونی دارند و با گره خوردن داستان و قصه‌هایشان با هم لحظات اخلاقی و عاطفی خاصی را در ادامه به وجود می‌آورند.

آقا هرندی در خصوص شخصیت‌های قصه عنوان کرد: نبود نقش منفی در این سریال یکی از حسن‌های اصلی کار است چرا که تمام کاراکترها خاکستری هستند و مخاطب با این شخصیت‌ها همذات‌پنداری می‌کند به اهتمام اینکه روابط شخصیت‌های داستان از جنس خود افراد جامعه است و همین سبب برقراری ارتباط مخاطب با این سریال است.




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار