اطلاعیه مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی در رابطه با حادثه ذوب آهن اصفهان

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی به دنبال وقوع حادثه در شرکت ذوب آهن اصفهان و کشته و مجروح شدن 9 نفر از کارگران این واحد صنعتی، با صدور اطلاعیه‌ای ضمن ابراز همدردی با خانواده کشته شدگان و آرزوی شفای عاجل برای مجروحان بر آمادگی این سازمان برای ارائه خدمات درمانی به مصدومان این حادثه تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ متن اطلاعیه صادر شده از سوی دکتر سیدتقی نوربخش بدین شرح است.

إِنَّا لِلّهِ وَإِنَّـا إِلَیْهِ رَاجِعونَ

در روز بیست و دوم ماه مبارک رمضان و در ایامی که تعلق به مولی‌الموحدین امیرالمومنین، علی علیه السلام دارد؛ شاهد حادثه مولمه و غیرقابل پیش بینی انفجار در کارخانه ذوب آهن اصفهان بودیم. با کمال تأسف و تأثر سه نفر از کارگران مخلص و خداجوی عرصه تولید در این حادثه فاجعه بار جان به جان آفرین تسلیم نمودند و شش تن نیز با سوختگی و جراحت مواجه شدند.

سازمان تأمین اجتماعی به عنوان یک نهاد عمومی خدمت‌گذار به قشر عزیز و مخلص کارگر؛ این حادثه را به محضر خانواده معزز این سه کارگر مرحوم و قاطبه کارگران عزیز و مدیریت کارخانه ذوب آهن اصفهان، این تلاش‌گران عرصه تولید تسلیت عرض می‌نماید.

بی شک تلاش‌ها و مجاهدت‌های این عزیزان از دست رفته مرضی حضرت حق بوده و با توجه به اینکه آنان در مسیر خدمت به جامعه اسلامی و نظام تولید در کشورمان جان شیرین خود را از دست داده‌اند از جایگاه ویژه‌ای در سرای باقی برخوردار خواهند بود انشاء الله.

سازمان تأمین اجتماعی ضمن همدلی و همدردی مجدد با خانواده درگذشتگان، تمام تلاش خود را در جهت بهبود و سلامت مجروحین این حادثه مبذول خواهد داشت. در این شب عزیز که شب تنفیذ مقدرات امت اسلامی و سومین شب قدر می‌باشد، برای درگذشتگان آمرزش واسعه الهی و برای بازماندگان محترمشان صبر جمیل مسئلت می‌نماید.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار