سنندج؛

حضور حماسی مردم کردستان در راهپیمای روز قدس

مردم مرزدار و همیشه در صحنه استان کردستان امروز با شرکت در راهپیمایی روز قدس فریاد حمایت از مردم مظلوم فلسطین و آرمان های قدس شریف بر آوردند.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان راهپیمایی روز جهانی قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و همزمان با سراسر کشور در سطح شهرها و بخش های استان کردستان آغاز شد.

این مراسم مردمی و ضد استکباری در سنندج مرکز استان کردستان از میدان آزادی آغاز شد و راهپیمایان با عبور از خیابان فردوسی، میدان انقلاب و خیابان امام خمینی (ره) در سه راه حبیبی تجمع کردند.
 
مسوولان ارشد استان کردستان از جمله نماینده ولی فقیه، استاندار و معاونین وی، فرمانده هان سپاه، نیروی انتظامی، ارتش و مسوولان و کارکنان ادارات و سازمان ها در کنار اقشار مختلف مردم در این راهپیمایی ضد صهیونیستی تنفر و انزجار خود را از حملات ناجوانمردانه رژیم اشغالگر قدس به گوش جهانیان رساندند.

در دیگر شهرها و بخش های استان نیز، روزه داران مومن با در دست داشتن پوسترها و پلاکاردهایی با مضمون حمایت از مردم مظلوم فلسطین و ابراز تنفر و انزجار از رژیم اشغالگر قدس بار دیگر حمایت خود را از مسلمانان مظلوم فلسطین اعلام کردند.

مردم استان کردستان در راهپیمایی امسال با سر دادن شعارهایی به زبان های کردی و فارسی در محکومیت اقدامات خصمانه و وحشیانه صهیونیست ها، خواستار تلاش جدی مجامع بین المللی در جهت احقاق حق مردم مظلوم فلسطین شدند.

راهپیمایی ضد صهیونیستی مردم کردستان پس از طی مسیرهای مشخص شده با قرائت قطعنامه ای به پایان می رسد.

انتهای پیام/گ
برچسب ها: قدس ، انزجار ، حمایت ، اقشار ، کردستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.