خبرهای از تیم فوتبال استقلال:

دهنوی در تیررس استقلال/ وضیعت کرار امروز مشخص می شود

این احتمال وجود دارد بازیکن فصل گذشته تیم ذوب آهن برای فصل آتی به تیم فوتبال استقلال به پیوندند.

دهنوی در تیررس استقلال/ وضیعت کرار امروز مشخص می شودبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، این احتمال وجود دارد بازیکن فصل گذشته تیم ذوب آهن برای فصل آتی به تیم فوتبال استقلال به پیوندند.
قاسم دهنوی بازیکن فصل گذشته تیم فوتبال ذوب آهن در لیست مظلومی سرمربی تیم آبی پوشان پایتخت قرار دارد.
مسئولان باشگاه استقلال مذاکرات اولیه را با این بازیکن انجام داده اند و قرار است تا یکی دو روزه آینده در خصوص پیوستن این بازیکن به جمع آبی پوشان تصمیمات لازم صورت گیرد.

جلسه کرار با مدیر عامل باشگاه استقلال فردا برگزار میشود


جاسم کرار بازیکن عراقی تیم فوتبال استقلال برای رسیدگی و مشخص تکلیف خود برای فصل آتی قرار است فردا جلسه ای را با افشارزاده مدیر عامل باشگاه استقلال برگزار کند.
گفتنی است که مقداری از مطالبات کرار از فصل گذشته باقی مانده و این طور که به نظر میرسد برای فصل آتی نیز خواهان دریفت40 درصد از مطالبات خود می باشد.
همچنین قرار است برای فصل آینده بند های قرارداد وی تغییر کند. از همین رو در صورتی که کرار بتواند در خصوص این مسائل با مسولان استقلال به تفاهم برسد فصل پیش رو برای آبی پوشان پایتخت به میدان میرود در غیر این صورت این بازیکن تصمیمات دیگری را لحاظ می کند.


جاسم کرار بازیکن تیم فوتبال استقلال در تمرین جوانان آبی پوش حضور پیدا کرد.از طرفی دیگر در تمرین امروز جوانان تیم فوتبال استقلال جشن تولد فراز لفظی بازیکن این تیم در زمین تمرین دستجردی بود و از همین رو کرار هم در این جشن تولد شرکت کرد.

گفتنی است که تیم جوانان استقلال زیر نظر ایوب اصغر خانی مربی این تیم هدایت می شود.

انتها پیام/




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۸ ۲۰ تير ۱۳۹۴
ای کاش می گفتن واقعا از این کرار چی دیدند که اینقدر بهش بها میدن
آخرین اخبار