افزونه هایی برای افزایش امنیت در گوگل کروم + دانلود

برای افزایش امنیت خود در فضای مجازی حتما از افزونه های معرفی شده گوگل کروم استفاده کنید.

به گزارش دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گوگل کروم یکی از محبوب ترین مرورگرهای موجود است که با ارائه افزونه های کاربردی مختلف سعی دارد رضایت کاربران خود را افزایش دهد. در این گزارش قصد معرفی 5 افزونه امنیتی این مرورگر را داریم.

افزونه هایی برای افزایش امنیت در گوگل کروم

 Click & Clean
Click&Clean پلاگین امنیتی و رایگانی است که بر روی گوگل کروم نصب می‌گردد. از قابلیت‌های این افزونه می‌توان به مواردی همچون اسکن کامپیوتر برای نرم افزارهای مخرب، پاک نمودن تاریخچه وبگردی‌ها و دانلودها، حذف temporaryها و پاک کردن کوکی‌ها و فال‌هایی که با وبگردی وارد سیستم می‌گردد.



KB SSL Enforcer
این افزونه نیز افزونه‌ای امنیتی برای کروم است. کار این افزونه استفاده از پروتکل SSL در رد و بدل اطلاعات بین شما و سایت‌هاست؛ یعنی سایت‌هایی که درحال وبگردی درآن ها هستید از پروتکل امن SSL استفاده می‌کنند را شناسایی کرده و شما را با این پروتکل به سرور سایت متصل می‌کند و تمامی تبادلات داده‌های شما بصورت رمزنگاری شده در خواهد آمد. پیشنهاد می‌کنیم اگر در شبکه‌هایی فعالیت می‌کنید که به امنیت آن ها اطمینانی ندارید حتما از این افزونه استفاده کنید.



Passter
به کمک این افزونه دیگر نگران فراموشی رمزهای عبورتان نباشید. پستر تمامی رمزهای عبورشما را بصورت بسیار امن و کدگذاری شده ذخیره خواهد کرد. همچنین این پلاگین شما را از دزدیده شدن اطلاعات در فروم‌های مختلف دور نگه خواهد داشت. همچنین شما قادر هستید از اطلاعات خود پشتیبان تهیه کنید.



Prefer HTTPS
این افزونه نیز در تلاش است امنیت تبادل اطلاعات شما را بالا ببرد. برای این کار تمامی سایت‌هایی را که از پروتکل SSL پشتیبانی می‌کنند را بصورت HTTPS باز خواهد نمود.



Safer Chrome
این افزونه نیز شما را در وبگردی‌هایتان کمک خواهد کرد. این پلاگین امنیت صفحاتی که باز می‌کنید را از جهات نرم افزارها و کدهای مخرب و… بازبینی کرده و شمارا از آنها مطلع می‌کند. اگر از اینترنت وای-فای در مکان‌های عمومی استفاده می‌کنید نیز استفاده از این افزونه توصیه می‌گردد.




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار