بلغارستان و فرانسه به دیدار نهایی سطح دو راه یافتند

مرحله نهایی سطح دو لیگ جهانی والیبال امروز در بلغارستان آغاز شد و تیم های بلغارستان و فرانسه با شکست حریفان خود به دیدار نهایی راه یافتند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مرحله نهایی سطح دو لیگ جهانی امروز در بلغارستان آغاز شد تا چهار تیم فرانسه، بلغارستان، آرژانتین و بلژیک بخت خود را برای صعود به مرحله نهایی سطح یک این رقابت ها بیازمایند.

در نخستین مسابقه این مرحله تیم ملی والیبال بلغارستان میزبان این رقابت ها سه بر یک بلژیک را از پیش رو برداشت.

ملی پوشان بلغاری در ست نخست ۲۵ بر ۲۳ مغلوب بلژیک شدند اما در ست های دوم تا چهارم ۲۵ بر ۱4، ۲۵ بر ۱۸ و ۲۵ بر ۲۰ به پیروزی رسیدند تا به دیدار نهایی راه یافتند.

در دیگر مسابقه این مرحله تیم فرانسه سه بر صفر آرژانتین را از پیش رو برداشت تا همانند ۱۲ پیروزی مرحله مقدماتی با اقتدار به یک برد دیگر دست یابد و راهی دیدار نهایی شود.

بدین ترتیب تیم های فرانسه و بلغارستان امروز در دیدار نهایی سطح دو به مصاف یکدیگر می روند تا تیم پیروز راهی مرحله نهایی سطح یک لیگ جهانی شود. تیم های بلژیک و آرژانتین نیز در مسابقه رده بندی به مصاف یکدیگر می روند.

از گروه A دور مقدماتی سطح یک سه تیم برزیل، ایتالیا و صربستان به مرحله نهایی صعود کردند که با تیم های آمریکا، لهستان از گروه B سطح یک لیگ جهانی و قهرمان سطح دو لیگ جهانی، شش تیم مرحله نهایی این رقابت ها را تشکیل می دهند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار