اصفهان؛

واحدهای صنفی بدون پروانه در اصفهان بسته شدند

در پی اجرای طرح ویژه نظارت بر واحد های صنفی توسط ماموران اداره نظارت براماكن عمومی پلیس اصفهان ، 95 واحد صنفی متخلف به دلیل نداشتن پروانه کسب و رعایت نکردن مقررات مربوطه در شهر اصفهان شناسایی و تعطیل شدند.

واحدهای صنفی بدون پروانه در اصفهان بسته شدندبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جواناز اصفهان؛ سرهنگ "اكبر عاصمی"رئیس پلیس امنیت عمومی استان اصفهان گفت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و ساماندهی صنوف فاقد پروانه كسب، طرح نظارت و كنترل بر اصناف در شهر اصفهان توسط مامورین اداره نظارت بر اماكن عمومی این پلیس به مدت 9روز به اجرا گذاشته شد.

وی اظهار داشت : در همین راستا ماموران از هفت هزار و 441 واحد صنفی بازدید كردند كه در جریان این بازدید ها 95 واحد صنفی متخلف به علت نداشتن پروانه کسب و عدم رعایت قوانین و مقررات مربوطه تعطیل شدند.

این مقام انتظامی از صدور اخطاریه پلمب برای 194 واحد صنفی دیگر خبر داد و عنوان داشت: طرح های نظارت بر واحدهای صنفی به صورت مداوم اجرا می شود و شهروندان نیز می توانند به منظور مشاركت در امنیت شهر در صورت مشاهده هرگونه تخلف، موضوع را به مركز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.


انتهای پیام/ی
برچسب ها: سرهنگ ، صنفی ، اصفهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.