در آستانه دیدار با تیم ملی برزیل؛

تمجید فیفا از روحیه جنگندگی تیم ملی ساحلی ایران

فیفا در آستانه دیدار تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان با تیم قدرتمند برزیل با انتشار گزارشی از روحیه جنگندگی و عملکرد دروازه بان تیم ملی کشورمان به عنوان عامل پیروزی بخش در دیدار برابر اسپانیا یاد کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان که روز جمعه در نخستین دیدار خود در رقابت های جام جهانی 2015 پرتغال موفق شد اسپانیا نایب قهرمان دوره قبل را با نتیجه 6 - 5 شکست دهد در دومین دیدار خود امروز از ساعت 20 به مصاف برزیل یکی دیگر از تیم های قدرتمند فوتبال ساحلی جهان می رود.

در آستانه این دیدار سایت فدراسیون جهانی فوتبال گزارشی از عملکرد تیم ملی کشورمان در بازی اول  را منتشر کرده و روحیه جنگندگی و عملکرد قهرمانانه پیمان حسینی دروازه بان تیم ملی کشورمان را از عوامل پیروزی ایران بر اسپانیا دانسته است.

در بخشی از این گزارش فیفا نوشت، در حالی که فقط دو دقیقه به پایان مسابقه باقی مانده بود و اسپانیا 5 - 4 از ایران پیش افتاده بود و نایب قهرمان جام جهانی 2013 نزدیک بود که اولین مسابقه خود را با پیروزی پشت سر بگذارد، روحیه جنگندگی ایران و عملکرد پیمان حسینی (دروازه بان ایران) با توجه به اندک زمان باقیمانده، در حالی که تیم اسپانیا انتظار نداشت توانست با کمک تیم این نتیجه را برگرداند.

فیفا در این گزارش پیروزی 6 - 5 تیم ملی ساحلی کشورمان بر اسپانیا را "شگفتی " ندانست چون ایران موفق شده بود پیش از این هم در سال 2007 اسپانیا را شکست دهد.

در پایان این گزارش نیزبه بخش هایی از صحبت های اکتاویو سرمربی برزیلی تیم ملی کشورمان نیز اشاره شده است.

پس از این مسابقه اکتاویو سرمربی برزیلی تیم ملی ایران به سایت فیفا گفت: امروز ما شجاعت زیادی از خود نشان دادیم. اسپانیا تیم بسیار خوبی دارد و برای پیروز شدن هر کاری کرد، اما به لطف اراده و شجاعتی که این تیم (ایران) دارد، هر چیزی امکان پذیر است.

اکتاویو با تمجید از عملکرد حسینی گفت: من فکر می کنم «دونا» دروازه بان اسپانیا بهترین دروازه بان جهان است اما امروز حسینی با او برابری می کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار