قم؛

بوستان کتاب منشور عفاف را منتشر کرد

انتشارات بوستان کتاب دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم ،سه اثر جدیدش را روانه بازار چاپ و نشر کرد.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم :منشورعفاف عنوان کتابی است که به تفسیر سوره مبارکه نور پرداخته است،نویسنده این اثر ارزشمند آیت‌الله احمد بهشتی عضو خبرگان رهبری می باشد و این کتاب ازتازه‌های نشر بوستان کتاب است.

در این اثر ارزشمند ، به تفسیر سوره نور را با موضوع عفاف در همه جنبه‏‌ها به شیوه روایى - عرفانى پرداخته شده است و تلاش شده است تا انسان را با عفت پیشگى در همه جنبه‌‏هاى خانوادگى، پوششى، عقیدتى، حتى مالى و جهادى، آموزش دهد. 

از دیگر آثار منتشر شده انتشارات توسط بوستان کتاب، سیمای رمضان در صحیفه سجادیه است که  نویسنده این اثرآیت‌‌الله علی کریمی جهرمی است و همچنین کتاب تجلی انسان کامل در سیره حضرت محمد (ص) به قلم محمد باقر شریعتی سبزواری نیز توسط انتشارات بوستان کتاب روانه بازار چاپ و نشر شده است.

سیمای رمضان در صحیفه سجادیه به توصیف ماه مبارک رمضان در کلام امام سجاد(ع)، به طرز بسیار زیبایی،پرداخته است.در صحیفه سجادیه، امام سجاد (ع) در دو دعای دل‌نشین و عارفانه، نحوه ورود به ماه رمضان و نیز وداع با آن را، آموزش داده است.

در کتاب سیره حضرت محمد (ص)، نویسنده تلاش کرده است تا گفتار و رفتار پیامبر گرامی اسلام(ص) در طول حیات پربرکتش، و مفهوم «انسان کامل» را به روشنی تعریف کند و با استفاده از معتبرترین مصادر اهل‌سنت و شیعه و تطبیق آن با قرآن، سیره نبوی را استخراج و بیان کند و تجلّی انسان کامل را در سیره حضرت محمد(ص) نشان دهد.

انتهای پیام/س

برچسب ها: انتشارات ، نشر ، چاپ ، منشور عفاف ، قم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.