عضو هیئت مدیره باشگاه ملوان:

مذاکره بهشتی باعلی دایی در تهران

عضو هیئت مدیره باشگاه ملوان گفت: باید عنوات کنم که بهشتی مالک جدید ملوان با علی دایی مذاکره کرده و وی برای ماندن شرایطی مبنی بر پرداخت چک گذاشته است.

مذاکره بهشتی باعلی دایی/ وضعیت مالکیت ملوان طی دو روز آینده معلوم می‌شودمحمود آذرگون در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص مذاکره با علی دایی اظهار داشت: باید عنوان کنم که بهشتی مالک جدید ملوان با علی دایی مذاکره داشتم و ما به هیچ وجه باوی مذاکره نکرده‌ایم.
 
وی در ادامه افزود: علی دایی در مذاکره با بهشتی شرایطی مبنی بر پرداخت چک 15 میلیاردی تضمینی برای ماندن در ملوان گذاشته بود.
 
آذرگون در خصوص وضعیت مالکیت باشگاه ملوان اذعان کرد: باید عنوان کنم که هنوز وضعیت مالکیت باشگاه ملوان بندر انزلی قطعی نشده است و به طور حتم پیگیر وضعیت این باشگاه هستیم.
 
وی در ادامه افزود: ملوان یک تیم ریشه دار بوده و باید هر چه سریعتر از این وضع خارج شود و مالک خود را بشناسد.
 
 آذرگون در ادامه به تشریح مالیکت باشگاه ملوان بندر انزلی پرداخت و تصریح کرد: ما منتظر بودیم که بهشتی به صورت رسمی مالک جدید این باشگاه شود و پول را پرداخت کند. 
  
 عضو هیئت مدیره باشگاه ملوان با اشاره به گزینه‌های سرمربیگری تیمش اضافه کرد:هنوز با فرد خاصی مذاکره‌ای صورت نگرفته است و موضوع تعیین سرمربیگری بستگی به مذاکرات دایی و بهشتی دارد.

آذرگون با اشاره به گزینه‌های سرمربیگری تیم ملوان گفت: هنوز گزینه خاصی برای لیست کادر فنی تیم ملوان مد نظر نیست و طی دو سه روز اینده مشخص می‌شود .
 
عضو هیئت مدیره باشگاه ملوان در پاسخ به این سوال که آیا با احمد زاده، بوناچیچ، پور غلامی مذاکره کرده‌اید تاکید کرد: باید اشاره کنم که هنوز با هیچ یک از این اسامی مذاکره نکرده‌ایم و مشخص نیست که چه کسی سرمربی جدید تیم خواهد شد.
 
وی در پاسخ به سوال آیا احتمال دارد پور غلامی شانس سرمربیگری تیم ملوان را داشته باشد اضافه کرد: پور غلامی یکی از مربیان خوب ما بوده ولی نه تنها وی بلکه هیچ کدام از گزینه‌های دیگر شانس سرمربیگری تیم ملوان را ندارند.
 
آذرگون در پایان یاد آور شد: ما باید هر چه سریعتر وضعیت مالکیت باشگا پر طرفدار ملوان را معلوم کنیم تا در فصل نقل و انتقالات بتوانیم به بهترین شیوه عمل کرده و تیم را به جهت موفقیت در لیگ آماده سازیم و بازیکنان بهتری را جذب نماییم تا شاهد موفقیت تیم و راضی کردن هواداران باشیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار