گودرزی در نشست خبری:

قرارگاه مبارزه با مفاسد اقتصادی بسیج دانشجویی از امروز آغاز بکار می‌کند

مسئول سازمان بسیج دانشجویی کشور گفت: قرارگاه مبارزه با مفاسد اقتصادی سازمان بسیج دانشجویی از امروز با هدف مبارزه فراگیر با فساد اقتصادی آغاز بکار می‌کند.

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ داوود گودرزی مسئول سازمان بسیج دانشجویی کشور در نشست خبری که پیش از ظهر امروز (یکشنبه) برگزار شد، اظهار داشت: قرارگاه مبارزه با مفاسد اقتصادی سازمان بسیج دانشجویی از امروز با هدف مطالبه فراگیر برای مبارزه با فساد اقتصادی تشدید می‌شود.

وی در ادامه افزود: مبارزه با مفاسد اقتصادی یک موضوع جدی است چرا که متأسفانه امروزه فساد اقتصادی به حدی گسترده شده که مفسدان از این طریق با مشروعیت نظام بازی و اعتماد عمومی را سلب می‌کنند لذا اگر دلسوزین وارد این عرصه نشوند معلوم نیست چه اتفاقی بیافتد.

مسئول بسیج دانشجویی کشور با بیان اینکه مبارزه با فساد باید سیستماتیک باشد تا دستگاه‌ها دچار تخلف نشوند، گفت: چگونه ممکن است که برخی برای دریافت وام به بانک می‌روند و اظهارنامه میلیاردی ارائه می‌کنند اما در زمان دریافت پرداخت مالیات اظهار فقر می‌کنند.

وی با تأکید بر لزوم برخورد جدی مسئولین با فساد اقتصادی تأکید کرد: با ایجاد قرارگاه مبارزه با مفاسد اقتصادی، دانشجویان علاقمند می‌توانند دراین زمینه نقش آفرینی کنند.

گودرزی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری همچنین در جلسه با دانشجویان و ویژگی‌های این جلسه تصریح کرد: مقام معظم رهبری در این جلسه، توصیه‌هایی برای اصلاح بخش‌های مختلف کشور داشتند، ایشان همچنین به صدور مجوز برای برگزاری کنسرت در دانشگاه‌ها به عنوان یک ناهنجاری اشاره داشتند.

مسئول بسیج دانشجویی کشور ادامه داد: ما از مجموعه دانشگاه‌ها و مدیران فرهنگی آنها می‌خواهیم در حوزه مجوز دادن به کنسرت‌ها و اردوهای دانشجویی ورود نکنند چرا که بسیج دانشجویی اجازه هنجارشکنی را نخواهد داد.

گودرزی در بخش دیگری از اظهاراتش با اشاره به دور‌ه‌های نیروهای خط امام(ره) سازمان بسیج دانشجویی برای کادرسازی و توسعه اندیشه‌های انقلاب گفت: ما 11 دوره متمرکز برای این موضوع درنظر گرفته‌ایم که طی آن، گروه‌های 200 تا 900 نفره در استان‌ها برای این موضوع تشکیل خواهند شد که اولین دوره‌ها پس از تعطیلات عید فطر برگزار می‌شود.

وی با انتقاد از نحوه مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی تأکید کرد: دانشگاه آزاد باید از طریق قانونی اداره شود و مدیریت آن به شیوه قانونی بازگردد.

مسئول بسیج دانشجویی کشور با برشمردن ایرادات دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: تغییر جایگاه رابطه و ضابطه، ضعف در سطح علمی دانشگاه در بُعد امکانات و مدرسان، وجود فساد در بخش‌های مختلف دانشگاه و اختیارات بیش از حد رئیس دانشگاه‌ آزاد از ضعف‌های این دانشگاه است.

گودرزی تصریح کرد: در بخش‌های مختلف دانشگاه آزاد پرونده‌های فساد وجود دارد و تخلفاتی صورت گرفته که کمیته‌های تحقیق و تفحص از گذشته تاکنون به آن اذعان داشته‌اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار