رژیم صهیونیستی آزادسازی اسرای فلسطینی را در مقابل آزادی دو صهیونیست رد کرد

رژیم صهیونیستی روز یکشنبه اعلام کرد هرگز اسرای فلسطینی را در مقابل اقدام جنبش حماس به آزادی دو اسراییلی بازداشت شده در غزه آزاد نخواهد کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان رژیم صهیونیستی روز یکشنبه اعلام کرد هرگز اسرای فلسطینی را در مقابل اقدام جنبش حماس به آزادی دو اسراییلی بازداشت شده در غزه آزاد نخواهد کرد.

عاموس هارئیل کارشناس امور نظامی و امنیتی روزنامه «هاآرتص» به نقل از منابع امنیتی و سیاسی اسراییلی گفت: اسراییل اصلا به آزادی اسرای سیاسی فلسطینی در مقابل دو اسراییلی زندانی در غزه نمی اندیشد.

این منابع اعلام کردند اسراییل به موضوع دو اسیر اسراییلی در زندان حماس در غزه در درجه نخست به چشم یک موضوع انسانی نگاه می کند و ممکن نیست آن را در چارچوب موافقتنامه تبادل اسرا بین تل آویو و گروه های فلسطینی قرار دهد.

به گفته این منابع، رژیم اسراییل در خصوص تحویل گرفتن اجساد دو نظامی اسراییلی با جنبش حماس تعامل خواهد کرد و این موضوع کاملا منفک از دو جوان اسراییلی است که با اراده خود از مرزهای اشغالی عبور کردند، وارد غزه و بازداشت شدند.

این روزنامه عبری افزود مقامات صهیونیستی منتظر واکنش رسمی یا غیر رسمی جنبش حماس درباره سرنوشت این دو جوان هستند و این جنبش تاکنون هیچ بیانیه رسمی در این خصوص صادر نکرده است.

به گزارش خبرگزاری فلسطینی «سما » از قدس اشغالی، جنبش حماس پیشتر اعلام کرده بود، شاخه نظامی آن یکی از اسرای رژیم غاصب اسراییل را که اتیوپی تبار است اندکی بعد از بازداشت آزاد کرده است ولی طرف اشغال‌گر آن را بی اساس می‌داند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار