با قضاوت یک ایرانی جوکوویچ، فدرر را شکست داد

مرد شماره یک تنیس جهان با پیروزی بر فدرر جام قهرمانی تنیس ویمبلدون را بالای سر برد.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در حالی یک صد و بیست و نهمین دوره مسابقات تنیس ویمبلدون شب گذشته به خط پایان رسید که  جوکوویچ صرب، مرد شماره یک تنیس جهان و راجرر فدرر سوئیسی، مرد شماره 2 تنیس جهان بازی فینال رقابت‌های تنیس ویمبلدون را زیر ذره بین نیلی برگزار کردند. 

علی نیلی جز معدود داورانی به شمار می رود که دارای نشان طلای داوری و نشان طلای سر داوری تنیس است.
 
این دیدار پایانی که با قضاوت نیلی؛ داور ایران الاصل برگزار شد، بیش از سه ست به طور انجامید که در نهایت جوکوویچ موفق شد حریف نامدار خود را با نتیجه 1-3 شکست دهد و ضمن دفاع از عنوان قهرمانی سال گذشته خود برای سومین بار فاتح این رقابت ها شود.
 
جوکوویچ با این پیروزی شمار قهرمانی‌های خود را در گرند اسلم‌ها به عدد 9 رساند و از کسانی چون آندره آغاسی، ایوان لندن پیشی گرفت.
 
به این ترتیب تنیسور 28 ساله صرب که ماه گذشته در فینال تنیس رولان گاروس در برابر واورنیکا شکست خورده بود، بار دیگر موفق شد شرایط مطلوب خود را به دست آورد و خود را از زیر فشار سنگین روانی نجات دهد. 

 مسابقات تنیس ویمبلدون قدیمی ترین رویداد تنیسی در طول تاریخ این رشته است که همه ساله پس از گرند اسلم های استرالیا و رولان گاروس فرانسه به مدت دو هفته برگزار می شود.

 
انتهای پیام/

برچسب ها: ویمبلدون ، جوکوویچ ، فدرر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار