در گزارش باشگاه خبرنگاران بخوانید

اخطار جدی بهارستان به اکران "رستاخیز"

فیلم "رستاخیز" که قرار است روز عید سعید فطر اکران شود، این روزها به فیلمی پرحاشیه تبدیل شده است و مراجع عظام تقلید، علما و نمایندگان مجلس از آن انتقاد کرده اند.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، فیلم "رستاخیز" که قرار است روز عید سعید فطر اکران شود، این روزها به فیلمی پرحاشیه و مورد انتقاد علما، مراجع عظام تقلید و نمایندگان مجلس قرار گرفته، فیلم رستاخیز واقعه عاشورا را پس از مرگ معاویه تا شهادت امام حسین (ع) به تصویر می‌کشد. اما آنچه در این فیلم مورد انتقاد جدی قرار گرفته است، نمایش چهره اهل‌بیت (ع) است و همچنین عدم کشته شدن حضرت علی‌اصغر (ع) توسط حرمله.

به نظر می‌رسد این تنها بخشی از انتقاد در میان انتقادات انبوه به این فیلم سینمایی بود، اما نکته دیگر که مورد انتقاد قرار گرفته این است که این فیلم کربلا را منطقه‌ای کوهستانی به نمایش می‎گذارد این در حالی است که صحرای کربلا سرزمینی دارای نخلستان بوده است و اینها همه بخشی از انتقادات این فیلم بود که نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی داشتند و از علی جنتی خواستند که قبل از اصلاح فیلم "رستاخیز" از اکران عمومی آن ممانعت شود.


اخطار جدی بهارستان به اکران


** اصلاحات صورت نگیرد رستاخیز را توقیف می‌کنیم

در همین زمینه حجت‌الاسلام و المسلمین سید علی طاهری سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفت‎وگو با خبرنگار مجلس باشگاه خبرنگاران، گفت: از ابتدای اکران فیلم "رستاخیز" در جشنواره فیلم فجر نگرانی‌هایی بابت محتوای این فیلم به وجود آمد که این نگرانی‌ها را به مسئولان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منعکس کردیم.

وی افزود: این نگرانی حتی از سوی مراجع عظام تقلید و متدینین در رابطه با اصل فیلم و صحنه‌هایی که در فیلم است، مورد انتقاد قرار گرفت.

حجت‌الاسلام طاهری در خصوص اکران عمومی فیلم رستاخیز در روز عید سعید فطر تصریح کرد: انتظار این است که با تمام تذکرات وارد شده مشکلات این فیلم در زمان اکران عمومی برطرف شود و اگر اصلاحات صورت نگرفته باشد، کمیسیون فرهنگی مجلس به وظیفه خود به گونه‌ای دیگر برای توقیف این فیلم اقدام می‌کند.

طاهری در ادامه افزود: محتوای فیلمنامه‌ها برای صدور پروانه ساخت مشکلی ندارد، اما متاسفانه در حین تولید فیلم و فیلمبرداری به دلیل نبود نظارت بر تولید، فیلمنامه صددرصد عوض می‌شود و محتوای آن به کلی تغییر می‌کند و بعد از اکران شاهد این چنین مشکلات و انتقاداتی هستیم.

وی در پایان عنوان کرد: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هرچه زودتر باید مشکلات فیلم "رستاخیز" را قبل از اکران عمومی برطرف کند.

** نمایش چهره‌ بزرگان اسلام مشکل جدی فیلم "رستاخیز"

حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر و میمه نیز درباره فیلم "رستاخیز" اظهارداشت: روز یکشنبه 21 تیرماه در صحن علنی مجلس به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تذکر دادیم از اکران عمومی فیلم "رستاخیز" ممانعت نمایند، چرا که به طور حتم باید مشکلات این فیلم در ابتدا حل شود، سپس به اکران عموم دربیاید.

وی افزود: انتظار می‌رود وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در تولید فیلم‌های سینمایی به مسائل اعتقادی و مذهبی قبل از تولید و اکران توجه و نظارت بیشتری داشته باشد.

نماینده مردم شاهین‌شهر و میمه درباره مشکل اصلی فیلم "رستاخیز" تصریح کرد: نمایش چهره بزرگان اسلام و همچنین تحریف بخش‌هایی از تاریخ از مهمترین مشکلات فیلم "رستاخیز" است که دغدغه‌هایی را برای مراجع عظام تقلید به وجود آورده است.

** لزوم استفاده از اسناد معتبر در تولید فیلم‎های مذهبی 

نصرالله پژمان‌فر عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی نیز درباره اکران عمومی فیلم "رستاخیز" با بیان اینکه وظیفه دستگاه اجرایی یعنی معاونت سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی این است که نسبت به همچنین مشکلاتی هرچه زودتر اقدام کند و اصلاحاتی را ابتدا انجام دهد و سپس مجوز اکران عمومی فیلم را بدهد، تصریح کرد: امیدواریم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قبل از اینکه نگرانی به نگرانی‌های گذشته اضافه کند از اکران عمومی فیلم "رستاخیز" جلوگیری کند و بازبینی جدی را انجام دهد.

نماینده کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: وظیفه مجلس نظارت بر حسن عملکرد دستگاه‌های مربوطه است و ما پیگیری می‌کنیم دستگاه‌ها وظیفه قانونی خود را به درستی انجام دهند، اما در صورتی که کوتاهی و تخلفی صورت گیرد، ما از باب نظارت بر حسن اجرای قانون حتما برخورد مقتضی را انجام خواهیم داد.

پژمان‌فر در خصوص نظارت ساخت بر فیلم‌های تاریخی و مذهبی عنوان کرد: فیلم‌هایی که روایتگر تاریخ هستند، باید تحت نظارت کارشناسان خبره تولید شوند و نباید تنها به کتبی که دارای ضعف هستند رجوع کرد، چرا که تولید و پخش این فیلم‌های ارزشی در سطح جامعه آثار خود را باقی خواهد گذاشت و حتما باید با استناد به اسناد درجه یک این داستان‌ها روایت شود.

گزارش از علیخانی

انتهای پیام/

برچسب ها: رستاخیز ، نمایش ، چهره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۶ ۲۶ مرداد ۱۳۹۴
با این چنین مشکلاتی روبه رو شویم وکار به جایی برسد که بخواهند با اعتقادات ما این چنین بازی بکنند .
Iran (Islamic Republic of)
پوريا
۰۲:۵۹ ۲۵ تير ۱۳۹۴
مردم پيام اصلي عاشورا يادشون رفته
سرانه مطالعه در كشور خيلي پايينه
مردم رو تشويق كنيم به كتابخواني و مطالعه
(با تشكر از باشگاه خبرنگاران جوان)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۹ ۲۴ تير ۱۳۹۴
خواهشا اعتراض مارو به گوش مسئولین برسونید.این فیلم نبایدپخش بشه!
Iran (Islamic Republic of)
کلب الحسین
۱۵:۴۳ ۲۴ تير ۱۳۹۴
اگه این فیلم اکران بشه خودمو جلوی سینما اتیش میزنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۴۰ ۲۴ تير ۱۳۹۴
چرا این فیلم باید در ایران ساخته باشند مثلا با این همه نظارات در کتب معتبر و مقاتل معروف شهادت حضرت علی اصغر ذکر شده و هم چنین نشان دادن تصاویر حضرت عباس واقعا جای تاسف
Germany
ناشناس
۱۷:۴۱ ۲۳ تير ۱۳۹۴
چرا کسی بدون تحقیق و مشورت یه فیلم که مربوط به امامان هست رو میسازه؟مختارنامه کارگردانش کلی تحقیق و مشورت با بزرگان دینی کرد.
Iran (Islamic Republic of)
ابوالفضل حسینی
۱۵:۰۶ ۲۳ تير ۱۳۹۴
همیشه بدون بررسی اجازه اکران را صادر می کنند.
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۴:۱۰ ۲۳ تير ۱۳۹۴
اصلا ملت ایران راضی به پخش این فیلم نیست
Germany
توحید
۱۳:۳۱ ۲۳ تير ۱۳۹۴
نشان دادن چهره معصومین و امامان کار درستی نیست .
به مردم واقعیت نشون بدین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۶ ۲۳ تير ۱۳۹۴
تحریف کربلا در راه است ایا؟
Germany
یه ایرانی
۱۳:۰۹ ۲۳ تير ۱۳۹۴
یعنی شد یه اثر دهن پر کن تو ایران تولید بشه و این اقایون گیر سه پیچ ندن
فک کنم همش زیر سر حاجی گیرینوفه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۳ ۲۳ تير ۱۳۹۴
بایداهداف قیام عاشوراتوسط فیلمسازان بیان شود
که این هدف والای سیدالشهدا(ع)درقلب وروح
شیعه جاگرفته است
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۱:۴۴ ۲۳ تير ۱۳۹۴
این یه بازیه برای جلب توجه وبالا بردن آمار فروش فیلم تا رکورد پرفروشترن فیلم تاریخ سینمای ایران روبشکنه حالا ببینید
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۱:۳۹ ۲۳ تير ۱۳۹۴
آقا چرا اون موقع که بندگان خدا فیلم میسازند از این توقیف ها خبری نیس تا این همه پول دور نریزن
این با شعار ولا ضرر ولاضرار همخوانی نداره
از ما گفتن بود
Iran (Islamic Republic of)
N O P O
۱۱:۳۳ ۲۳ تير ۱۳۹۴
این آقای درویش می خواد رستاخیز باب میل همه ی جهان باشه تا شهرتش جهانی باشه ولی نمی تونه
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۱:۲۲ ۲۳ تير ۱۳۹۴
امروز صبح رادیو بعد از خبر ساعت هشت گفتگویی با کردان داشت که می گفت مراجع ایران و نجف و اقصی نقاط جهان با نشان دادن چهره حضرت ابوالفضل علیه السلام مشکل ندارند!!! نمی دانم چرا اسمی از مراجع به میان نیاورد. از طرف دیگر اعتراف به اشتباه بودن نحوه شهادت حضرت علی اصغر علیه السلام نیز نمود.
United Arab Emirates
ناشناس
۱۱:۱۵ ۲۳ تير ۱۳۹۴
منتقدین چرا راجع به نمایش چهره حضرت یوسف در سریال هیچ حرفی نزدند؟مگر حضرت یوسف مقدس نبود؟بعد هم مگر توی تعزیه چهره امام حسین و حضرت علی اکبر و حضرت عباس نمایش داده نمیشه؟پس باید تمام تعزیه ها تعطیل بشه؟
United Arab Emirates
مهرداد
۱۰:۵۹ ۲۳ تير ۱۳۹۴
یه سوال،چرا در مورد سریال مختار که تاریخ و علما بر نادرست بودن خیلی از بخشای اون مثل طرز کشته شدن حرمله یا پرچم سبز و سفید و قرمز ایرانیان سپاه مختار یا نشون دادن حرمله مثل یک نینجا یا ... صحه گذاشتند هیچ نماینده ای موضع نگرفت؟
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۱۰:۵۳ ۲۳ تير ۱۳۹۴
والا تموم علما و و صاحبان نظر در این باره ک حداقل 4تا کتاب خوندن این فیلم رو رد کردن


آخه کجای تاریخ نوشته شده که عشق پسر حضرت حر به یکی از زنان کاروان سیدالشهدا (علیه السلام) باعث پیوستن او به سپاه امام حسین (علیه السلام) شده ؟
این درست است که هیبت ناموس خدا را نشان دهند؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۷ ۲۳ تير ۱۳۹۴
یه عمره چهره های ائمه و فرزندان انها درذهن ما یک حالت روحانی وزیبا نقش بسته اگر چهره نشان داده شود دیگر چهره بازیگر اون نقش در ماه های عزا جلوی چشم ما ظا هر میشه که درست نیست!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۷ ۲۳ تير ۱۳۹۴
یه عمره چهره های ائمه و فرزندان انها درذهن ما یک حالت روحانی وزیبا نقش بسته اگر چهره نشان داده شود دیگر چهره بازیگر اون نقش در ماه های عزا جلوی چشم ما ظا هر میشه که درست نیست!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۵ ۲۳ تير ۱۳۹۴
در شیعه خانه علی که عشق حسین مرزی نداره نباید به ائمه توهین بشه اگه بدونم توهینی شده سینما روبا کارگردانش به اتیش میکشم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۲ ۲۳ تير ۱۳۹۴
مگه فیلم راه دیده اید که میگی چهره امام نشان داده نشده است
Iran (Islamic Republic of)
جواد
۱۰:۲۶ ۲۳ تير ۱۳۹۴
خب کارگردان و عواملش نمی تونستن مثل بچه آدم فیلم بسازن که بهشون گیر ندن

باید چوب لجبازی شون رو بخورند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۳ ۲۳ تير ۱۳۹۴
لطفا از هر نوع تحریف و دست بردن به مقدسات و نشان دادن چهره های امام و معصومین خودداری فرمائید. تشکر
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۰:۰۲ ۲۳ تير ۱۳۹۴
آخه یکی نیست به این آقا بگه تو که تاریخو بلد نیستی چرا فیلم میسازی. در ضمن تو از کدوم مرجع تقلید اجازه گرفتی که تو رسانه ها حرف میزنی
Iran (Islamic Republic of)
پارسا
۰۹:۵۲ ۲۳ تير ۱۳۹۴
من این فیلم رو با حضور عوامل فیلم و آقای درویش دیدم.
هرچند دو موضوع نشان دادن چهره حضرت عباس مشهود بود ولی صحنه نبرد کربلا فلت بود و مسیر کوفه به مکه را کوهستانی نشان داد.
ضعف فیلم در سه بخش بود 1
- کیفیت بد صدا 2- فیلمنامه ضعیف و کم اعتبار 3-پرداختن به مسائل حاشیه مثل نشان دادن مدام نامه هایی که به حضرت حسین نوشتند. و لی بی احترامی به مقدسات در فیلم نبود. ولی امام علی آقای میرباقری خیلی سرتر بود .
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۰۹:۴۱ ۲۳ تير ۱۳۹۴
باسلام
حالا اینها همه یه طرف,درد اینجاست که شبمه قرآن سیما این فیلم رودر شب قدرتبلیغ هم میکنه.این تذهبون
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۹:۳۹ ۲۳ تير ۱۳۹۴
گورپدر هالیود ما به هالیود چیکار داریم .خودمون داریم ریشه اعتقادات خودمون رو میزنیم اون وقت از دشمن دیگه چه توقعی هست.حرمله وجود نداره .چهره امامان .کربلا کنار کوه.حضرت قاسم 20 ساله .......اینقدر تحریف شده که اگه اسراییلم میخواست بسازه اینقدر تحریف نمیکرد.
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۰۹:۳۷ ۲۳ تير ۱۳۹۴
ما که فیلمو ندیدیم فقط خدا کنه به خاطر لج بازی یا گروه بازی و این قبیل مسایل سنگ اندازی نشده باشه ولی در کل این گونه فیلمها که ریشه در اعتقادات دارد باید حین ساخت نظارت شود که پول بیت المال حدر نرود
Iran (Islamic Republic of)
خادم
۰۹:۳۴ ۲۳ تير ۱۳۹۴
خط قرمز ما .امام حسین ع واهل بیت ما هستند .پخش فیلمو متوقف کنید.
Germany
ناشناس
۰۹:۲۷ ۲۳ تير ۱۳۹۴
یعنی کارگردان خل وضع بوده
Iran (Islamic Republic of)
ali
۰۹:۲۳ ۲۳ تير ۱۳۹۴
الان اونایی که اینجا منفی دادن دقیقا چرا دادن؟
نکنه داعشی هستن یا ضد دین ؟!
Iran (Islamic Republic of)
عباسعلی
۰۹:۰۱ ۲۳ تير ۱۳۹۴
زمانی که تصمیم داریم یک اقدام فرهنگی انجام دهیم بایدبسیارمواظب باشیم به ویژه درساختن فیلم آن هم فیلمی درموردحادثه عاشورا
به فرموده امام ماهرچه اریم ازاین محرم است وصفر
وزیرفرهنگ بایدبه هشدارهای علماودلسوزان نظرداشته باشد.
Iran (Islamic Republic of)
کمال
۰۸:۴۳ ۲۳ تير ۱۳۹۴
اخه فرزندان و برادران امام که جز معصومین نیستن به خاطر حمایت ازامامت و ولایت دارای مقام معنوی شدند چرا اصل دین رو رها کردید و چسبییدید به فرعیات ...
Iran (Islamic Republic of)
omid
۰۸:۲۳ ۲۳ تير ۱۳۹۴
تو این فیلم حضرت علی اصغر یه بچه 4 ساله است و توسط حرمله به شهادت نمی رسه و چهره حضرت ابوالفضل و علی اکبر نشان داده شده و اشکالات عمده دیگه ای هم وارده
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۸:۲۱ ۲۳ تير ۱۳۹۴
جناب آقای پژمان فر
احتمالاً در زمان تولید فیلم طبق معمول شما خواب تشریف داشتید !!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۸ ۲۳ تير ۱۳۹۴
وقتی می خواهند ساختمانی بسازند مهندس ناظری بر ساخت نظارت می کند پس بهتر نیست که از حوزه نماینده ای باشد برای ساخت فیلمهای مذهبی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۸:۰۴ ۲۳ تير ۱۳۹۴
جناب آقای پژمان فر
این فیلم را که آمریکا و اسرائیل نساخته اند در زمان خود شماها تولید شده .
قبل از تولید فیلم باید کنترل و سخت گیری نمود . این فیلم با مخارج میلیونی ساخته شده ، سازمان تبلیغات اسلامی حامی این فیلم است .
هر چند این پولها از جییب شما که نمی رود.
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۰۷:۵۸ ۲۳ تير ۱۳۹۴
lممانعت نشه فردا جور دیگه میسازن
-
غریبه
۰۷:۴۷ ۲۳ تير ۱۳۹۴
ما خودمون توفیلم ها چهره پیامبران را نشان می دهیم نمونش حضرت ایوب و سلیمان چرا واسه این چیزها گیر می دید مگه آن پیامبران چه مشکلی داشتند.
Iran (Islamic Republic of)
قاسم
۰۵:۴۴ ۲۳ تير ۱۳۹۴
اینکه گفته میشه در مرحله تولید هیچ نظارتی نیست واقعا جای تاسف است
این فیلم ها تو ذهن مخاطبش بشدت تاثیر میذاره
مثل فیلم مختار یا حضرت یوسف و ... که بشدت مردم رو تحت تاثیر گذاشتن
نباید مذهب و مقدسات بازیچه عنصر نو ظهوری مثل فیلم و افرادی که به هر دلیل فیلم نامه رو تغییر میدن بشه
دشمن در کمینه و قطعا هدفش بازی با اعتقادات مردمه تا اون رو تضعیف کنه
United States of America
ناشناس
۰۵:۱۳ ۲۳ تير ۱۳۹۴
چطور توی فیلم یوسف پیامبر ، توی فیلم عیسی مسیح و .... عکس پیامبران خدا نمایش داده شد ایراد نداشت او موقع امامان ایراد داره!؟ این به نظرم سخت گیریه
Iran (Islamic Republic of)
کدخدا
۰۴:۳۹ ۲۳ تير ۱۳۹۴
عزیز دلم هالیوود خیلی ریز تر از اینه که بخواد چهره اربابمون حسین رو خدشه دار کنه . حسین یعنی حسین . همینو بس . هالیوود چی نی . امام عاشقان رو عشقه
Iran (Islamic Republic of)
برهان
۰۳:۵۶ ۲۳ تير ۱۳۹۴
پس چطور نمایش چهره حضرت یوسف یکی از پیامبران بزرگ اسلام پسندیده است؟
Iran (Islamic Republic of)
زینب
۰۲:۱۷ ۲۳ تير ۱۳۹۴
کلا وزارت فرهنگمون داغونه ها...
اون از تآترای شهرمون اینم از تحریف واقعه ی عاشورا...
ولی مردم ما نسبت به عاشورا و واقعه ی کربلا حساسند اینو تو فتنه 88 خوب نشون دادند ایشالا که ایندفعه هم...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۱۱ ۲۳ تير ۱۳۹۴
خوب اگه اعتراض داشتید چرا گذاشتید تو جشنواره فیلم فجر اکران بشه یا اصلا چرا گذاشتید ساخته بشه...
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
علیرضا
۰۲:۰۲ ۲۳ تير ۱۳۹۴
این فیلم نزدیک به یک دهه است که داره کارای ساخت و تدوین نشو سپری میکنه بعدش چهره امام معصوم و حضرت عباس (ع) در این فیلم نشون داده نمیشه انقدر زود قضاوت نکنید
Iran (Islamic Republic of)
سهیل
۰۱:۴۶ ۲۳ تير ۱۳۹۴
من موندم چرا تو نشون دادن چهره پیامبران اولوالعزمی مثل حضرت ابراهیم این وسواس ها به خرج داده نمی شود
Iran (Islamic Republic of)
واقع بین
۰۱:۱۱ ۲۳ تير ۱۳۹۴
سینمای ما با این هنجارشکنی ها حبات خودش را هدف گرفته !!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۰ ۲۳ تير ۱۳۹۴
بابا خجالت بکشید یکی پیدا شده 9 سال عمرشو گذاشته یه فیلم دینی درست کنه باید ازش تشکر کرد
اگه میرفت 9 تا فیلم عشقولانه مزخرف می ساخت پول در می آورد خوب بود؟.
Iran (Islamic Republic of)
محمد رضا
۰۰:۰۹ ۲۳ تير ۱۳۹۴
وقتی یک فیلمی مثل حضرت یوسف پخش گردید بعد ازون هر جا درباره حضرت یوسف مطلبی گفته میشد ناخود آگاه ذهن انسان متوجه آن فیلم و شخصیتهای آن میشد پس وقتی یک فیلمی مثل رستاخیز بخواهد چهره امامان علیهم السلام به تصویر بکشد ضمیر ناخودآگاه انسان متوجه شخصیتهای بازی کننده نقش ایمه میشود که این اصلا درست نیست علت این تبعیض در مورد به تصویر کشیدن چهره در مورد فیلم حضرت یوسف با فیلم رستاخیز هم بر میگردد به اختلاف مقام معنوی ایمه اطهار با دیگران حتی با پیامبرا ن غیر از پیامبر اسلام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۸ ۲۲ تير ۱۳۹۴
نباید این فیلم پخش بشه
Iran (Islamic Republic of)
لیلا
۲۳:۱۶ ۲۲ تير ۱۳۹۴
کاش همیشه روی اکران فیلمها دقت می کردن تا این همه ناهنجاری در میان جوانان رایج نمی شد
Iran (Islamic Republic of)
مهرداد
۲۳:۱۴ ۲۲ تير ۱۳۹۴
بابا به کدوم سمت دارید پیش میرید؟چرا مجوز چنین فیلمایی رو میدید؟
Iran (Islamic Republic of)
كابوس
۲۲:۳۳ ۲۲ تير ۱۳۹۴
نمايش چهره امامان اصلا پسنديده نيست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۰ ۲۳ تير ۱۳۹۴
موافقم
Iran (Islamic Republic of)
جوانان ایران
۲۲:۳۳ ۲۲ تير ۱۳۹۴
بی احترامی به مقدسات ممنوع
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۰۷:۵۹ ۲۳ تير ۱۳۹۴
واقعا واسه اونایی که به ( بی احترامی به مقدسات ممنوع ) رای منفی میدن متاسفم
Iran (Islamic Republic of)
كابوس
۲۲:۲۸ ۲۲ تير ۱۳۹۴
نمايش چهره امامان اصلا پسنديده نيست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۸ ۲۲ تير ۱۳۹۴
تو فیلم که چهره ی امام حسین (ع) رو نشون نداده
Iran (Islamic Republic of)
سید جواد
۰۶:۰۳ ۲۳ تير ۱۳۹۴
پیامبران چه؟ حضرت مریم؟ زنان پیامبران چه؟ فقط گیر دادن را به اهل بیت بلدید؟ سایر پیامبران حرمت ندارند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۷ ۲۳ تير ۱۳۹۴
اشتباهی منفی زدم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۱ ۲۳ تير ۱۳۹۴
چهره امامان بله حق باشماست.
اما حضرت عباس(ع) و بقیه بزرگواران امام نیستند.
سنگ اندازی تا کجا ادامه داره، چرا هر فیلمی که مخالف نظر ما باشه باید از اکران جا بمونه و همه انتخاب ها سلیقه ای هستش.
Iran (Islamic Republic of)
عارف
۲۲:۲۲ ۲۲ تير ۱۳۹۴
بابا فیلم 40 دقیقه اصلاح شده آنقدر ایراد بگیرید که آخرش هالیود یه فیلم درباره ی عاشورا بسازه که اون موقع اعتراض و ساختن کمپین هیچ تاثیری نداره
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۲۲:۳۴ ۲۲ تير ۱۳۹۴
هالیود غلط میکنه با بزگترش
Iran (Islamic Republic of)
محمود
۲۲:۵۴ ۲۲ تير ۱۳۹۴
لایک
Iran (Islamic Republic of)
مهرداد
۲۳:۱۱ ۲۲ تير ۱۳۹۴
چرا مجوز داده بسازن این فیلمو
Iran (Islamic Republic of)
وحید
۰۸:۰۵ ۲۳ تير ۱۳۹۴
عارف ایول داری
Iran (Islamic Republic of)
سجاد
۱۰:۰۲ ۲۳ تير ۱۳۹۴
لایک
Germany
یه بشر
۱۰:۳۶ ۲۳ تير ۱۳۹۴
هالیوود هر چی بسازه همه و حتی آیندگان میفهمن مسلمان نیستند و پس فیلمشان درست نیست ولی یک کشور شیعی بسازد قضیه فرق میکند.
Iran (Islamic Republic of)
سارا
۱۰:۴۴ ۲۳ تير ۱۳۹۴
هالیورد فیلم بسازه چون دشمنه باکی نیست غم خودیه که داره با پتک به سر مذهب میکوبه این اقا اگه از روی دلسوزی که نبوده این فیلم رو ساخته یعنی یه تحقیق خشک وخالی که نه یعنی نمیدونسته دشت کربلا گفتن نه کوهستان کربلا یا نمیدونسته در ایران صورت ائمه رو نمایش نمیدند یا اصلا نه حرمله حضرت علی اصغر شش ماهه رو شهید کرده کلا به نظر من ایشون بهایی هستند خواستند عرض ارادت کنند به ارباب اسرائیلی خودش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۶ ۲۳ تير ۱۳۹۴
آقای امیر آقا
با غلط غلط گفتن شما هالیوود تعطیل نمیشه.
Germany
محمود
۱۱:۴۶ ۲۳ تير ۱۳۹۴
واقع بین باشیم ، بله هالیوود غلط میکنه ولی تو و امثال من میتونیم جلوشونو بگیریم. حالا هی بگو غلط میکنه...
ضمنا نظارت می بایست در حین کار باشه نه در انتها . بی فایدس و فقط هزینه و ... به هد میره.
بهرحال این حال و روز ماست. نظارت کم و حاشیه های زیاد . در اغلب مواقع همین آش و همین کاسه .
همتی در کار نیست ، عزمی جذب نیست. فقط و فقط حرف حرف حرف .
روز خوش
Kazakhstan
ناشناس
۱۲:۵۴ ۲۳ تير ۱۳۹۴
وقتی داره دروغ پردازی میشه چرا نباید جلوشو گرفت؟
آخرین اخبار