شیخ نعیم قاسم: امکان سقوط سوریه دیگر وجود ندارد

معاون دبیرکل حزب الله لبنان با اشاره به مبارزه با تروریست‌ها اعلام کرد سوریه از مرحله خطر عبور کرده است و دیگر امکان سقوط آن نیست.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری العهد، شیخ نعیم قاسم، معاون دبیرکل حزب الله، لبنان با بیان اینکه اولویت حزب الله مبارزه با رژیم صهیونیستی است و گروه تروریستی داعش نیز از ابزارهای این رژیم است، تاکید کرد: سوریه از مرحله خطر عبور کرده است و دیگر امکان سقوط آن وجود ندارد.

شیخ قاسم  در گفتگو با برنامه «امروز سیاست» رادیو «النور» تاکید کرد: اسرائیل اولین اولویت ما [در مبارزه] است. گروه های تکفیری یکی از ابزارهای اسرائیل هستند و مبارزه ما با تکفیری ها بخش جدایی ناپذیر طرح ما برای رویارویی با اسرائیل است. زمانی که در سوریه می جنگیم در واقع از مقاومت در لبنان و مجموعه عناصر مقاومت که در کنار ما ایستاده اند، حمایت می کنیم و همه اینها در واقع مقابله با اسرائیل است.

شیخ نعیم قاسم  همچنین تاکید کرد: حضور مقاومت در عرصه مبارزه به طور طبیعی ما را به جایگاه موثر رسانده است؛ زیرا چالش ها و تهدیدهایی که با آنها مواجه و بر آنها پیروز شدیم ما را در جایگاه پیشرو قرار داد.

وی افزود: زمانی که ما به وسیله رویارویی با اسرائیل و حمایت از وحدت مان  در آینده این منطقه تاثیرگذار هستیم، این بدان معناست که کمک مهمی به امت می کنیم.

معاون دبیرکل حزب الله لبنان افزود: تروریست ها امروز در بلندهای عرسال و منطقه زبدانی (در ریف دمشق) به تله افتاده‌اند و نمی توانند کاری انجام دهند. ما به مرحله ای رسیده ایم که آنها فلج شده اند و این مرحله بسیار مهمی است.

شیخ نعیم قاسم در پاسخ به پرسشی درباره مبارزه با تروریست‌ها پس از  منطقه زبدانی [در استان ریف دمشق سوریه] نیز گفت: جایی که با خطر مواجه می شویم آن را فرصتی برای تاثیرگذاری در معادلات می دانیم. سوریه از مرحله خطر عبور کرده است و دیگر امکان سقوط آن نیست.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی کرمانشاه
۲۱:۰۱ ۲۱ مرداد ۱۳۹۴
درود و سلام بر سید جلیل القدر حسن نصرا... و یاران شجاع و مقتدر حزب ا... که مایه شعف و سربلندی مسلمانان جهان است بطوری که نوجوانان و جوانان آزاده مسلمان شیعه و سنی و مسیحی و حتی یهودی آرزویی جز این ندارند که روزی فرصت برایشان فراهم گردد که به سپاه ویژه و شجاع و توانمند و پشتیبان مظلومان ستم کشیده جهان و آتشی بر روح و جسم و هستی ظالمان و کافران تکفیری وهابی داعش و صهیونیزم بین المللی باشند.و با تمام وجود در کنار سید شجاع حسینی که خود را با تمان وجود در بیعت ولی امر مسلمین جهان می باشد کسب علم و غیرت و شجاعت و اخلاق و امانت دار شهدای راه دین و آزادی باشند و همین بس که جوانان مسیحی و یهودی و عرب با فراق دل و عاشقانه به سوی حزب الله لبنان گرایش دارند و شاید در این روزها بر سر همین عزیزان حزب الله در خانواده خود در حال کشمکشند و بین حق و باطل در حال گذار هستند و با دلی روشن و ضمیری مطمعن بسوی حزب ا... و اسلام عزیز در سیر و پروازند گوارایشان باد این دوستی با اولاد فاطمه(س)و جهاد با یقین در کنار رزمندگان با محبت و مهربان و شجاع و با غیرت حزب الله علیه تکفیریان وهابی و داعش و صهیونیزم کودک کش .به امید پیروزی نهایی جنود حزب الله با جنود شیطان رجیم که پیروزی بر ظالمان وعده پروردگار کریم است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۹ ۲۲ تير ۱۳۹۴
حزب اله, همیشه جاودانه باشی
آخرین اخبار