ارومیه؛

فعالیت شبانه روزی مراکز خرید گندم در شاهین دژ

فرماندار شاهین‌دژ با بیان اینکه امسال تحویل‌گیری محصول کشاورزان در کم‌ترین زمان ممکن انجام می‌گیرد، اعلام کرد: برای رفاه حال هر چه بیشتر گندمکاران مراکز خرید گندم شهرستان شاهین‌دژ به صورت شبانه‌روزی مشغول فعالیت هستند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛حسین عباسی با اشاره به خرید تضمینی گندم از گندمکاران شهرستان شاهین‌دژ، اظهار کرد: خرید تضمینی گندم در شاهین‌دژ همزمان با سایر شهرهای آذربایجان غربی در این شهرستان نیز اجرا می‌شود.  

عباسی با اشاره به سطح زیر کشت گندم در این شهرستان، اعلام کرد: در سال زراعی جاری  38 هزار هکتار از اراضی زراعی شاهین‌دژ زیر کشت گندم رفته و با توجه به بارش‌هایی که امسال شاهد آن بودیم میزان آفت گندم در این شهرستان نیز بسیار کم است.

وی با اشاره به پیش‌بینی خرید گندم از گندمکاران این شهرستان، اعلام کرد: پیش‌بینی می‌شود امسال 40 هزار تن گندم از گندمکاران شاهین‌دژ به قیمت تعاونی خریداری شود که این میزان در سال گذشته 35 هزار تن بود.

فرماندار شاهین‌دژ ظرفیت ذخیره این شهرستان را مورد اشاره قرار داد و گفت: ظرفیت 80 هزار تنی برای ذخیره گندم در شاهین‌دژ داریم که این ظرفیت شامل بخش خصوصی و دولتی است.

ویبا بیان اینکه در این خصوص نظارت‌های لازم نیز انجام می‌گیرد، از کنترل باسکول‌های مراکز خرید گندم این شهرستان خبر داد و افزود: تمام باسکول‌های مراکز خرید گندم در این شهرستان مورد بازرسی قرار گرفته است.


انتهای پیام/ ا   


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.