تاج: سازمان لیگ به علت دو موضوع دچار مشکل شده است/دو بازیکن مبتلا به بیماری هپاتیت هستند

مهدی تاج رئیس سازمان لیگ در پایان جلسه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: عمده ترین مساله مطرح شده در این جلسه لیگ دسته یک بود که برگزاری بازی‌های این لیگ با 20 تیم به تثبیت رسید.

تاج: سازمان لیگ به علت دو موضوع دچار مشکل شده است/دو بازیکن مبتلا به بیماری هپاتیت هستندبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رئیس سازمان لیگ در جلسه تصریح کرد: که در این جلسه مصوب  شد تبلیغات محیطی استانها را به باشگاه‌ها واگذار کنیم که همچنین موضوع حق و بحث در دو بخش است یکی هماهنگی با باشگاه‌ها لازم است و هم با صدا و سیما باید توافق کنیم به هر حال تمام تلاشمان را می‌کنیم که بازی‌های لیگ برتر را برگزار کنیم.
 
وی تصریح  کرد: بر این اساس قرار است چهارشنبه جلسه‌ای بین کفاشیان و مسئولان صدا و سیما برگزار شود که نتیجه نهایی این جلسه همه چیز را مشخص خواهد کرد.
 
رئیس سازمان لیگ برتر در خصوص سامانه 6090 گفت: برخی از افراد منصافه قضاوت میکنند و بعضی دیگر ماجرای دیگری را اعلام می‌کنند من معذورم اسمشان را بگویم، اما سازمان لیگ قصد شفاف سازی دارد و این وظیفه قانونی ماست که واقعیت را بگویم.
 
تاج در مورد پرونده راه آهن پیکان گفت: این موضوع در جلسه عنوان نشد، اما اعضا نقطه نظر‌هایشان را در این خصوص بیرون جلسه مطرح کردن به هر حال پرونده راه آهن پیکان نباید تا الان طول می‌کشید بر این اساس سازمان لیگ در دو جا به مشکل برخورده  است حکم کمیته استیناف در مورد پرونده راه آهن و بازی آخر بین تراکتور سازی و نفت موضوعاتی است که سازمان لیگ را با مشکل مواجه کرده است.
 
وی در مورد تیم‌های بدهکار گفت: نامه‌ای به برخی از باشگاه ها ارسال شده است که هر چه سریع‌تر مشکل بدهیشان را برطرف کنند همچنین ما زا آوردن اسامی این تیم‌ها معذور هستیم.
 
وی در مورد اینکه گفته می‌شود دو بازیکن هپاتیت دارند این موضوع صحت دارد و من ان را تایید می‌کنم، اما اسامی این دو بازیکن را اعلام نمی‌کنیم در فیفا معنا ندارد که بازیکنان مبتلا به هپاتیت بازی نکنند، اما در کشور ما این بازیکنان اجازه بازی ندارند چون هپاتیت بیماری مسری است و امکان انتقالش وجود دارد به هر حال کمیته پزشکی قرار است نسبت به این موضوع نتیجه نهایی را اعلام کنند.
 
انتهای پیام/  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار