رودهن؛

استکبار جهانی با ماهیت نظام جمهوری اسلامی ایران مشکل دارد

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست های خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: استکبار جهانی با ماهیت نظام جمهوری اسلامی ایران بر محور دفاع از مظلومان جهان با ساختار نبرد با ظالمان جهان مشکل دارد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از رودهن، سید حسین نقوی حسینی در مورد سابقه طولانی استکبار ستیزی در ایران اسلامی گفت: ایرانیان از جمله اقوامی هستند که تجاوز به هیچ کشوری را انجام نداده اند .

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست های خارجی مجلس شورای اسلامی در ادامه این مطلب تصریح کرد: ایرانیان در طول تاریخ حامی مظلوم و مستضعفان بودند و در این راستا پرچم استکبار ستیزی را بر دوش داشتند و این خط را ادامه می دهند .

نقوی حسینی با اشاره به اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران بر مبنای ارزش های اسلام ناب محمدی، کالبد حکومت اسلامی دارد اضافه کرد: حمایت از مظلوم از اصول و مبانی استراتژیک اسلام است که ایران اسلامی این رسالت را به خوبی انجام داده است .

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست های خارجی مجلس شورای اسلامی در خاتمه اظهار داشت: خروج از این مسیر ملت ها را به کشور های فعال در حریم اسلام آمریکایی و شیعه انگلیسی و فرهنگ غربی تراوش شده از رسانه های غربی تبدیل خواهد کرد.



انتهای پیام/ ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.