مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در جلسه عمومی وزرای خارجه ایران و 1+5 اظهار داشت: امید است دیپلماسی و همکاری بر تنش‌ها فائق بیاید.

موگرینی: امید است دیپلماسی و همکاری بر تنش‌ها فائق بیایدبه گزارش خبرنگار اعزامی باشگاه خبرنگاران جوان از وین،جلسه عمومی وزرای خارجه ایران و 1+5 در مقر سازمان ملل برگزار شد و مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در جلسه عمومی وزرای خارجه ایران و 1+5 اظهار داشت: امید است دیپلماسی و همکاری بر تنش‌ها فائق بیاید

وی ادامه داد: پس از چند هفته تلاش و کار اکنون تصمیماتی را اتخاذ می‌کنیم برای روابط بین‌الملل مفید است.
وی در پایان خاطر نشان کرد: امید است که این تصمیمات با دیپلماسی و هماهنگی بر تنش‌ها فائق آید و از تعهداتی همه انجام داده‌اند تشکر می‌کنم.

"محمد‌جواد ظریف" وزیر خارجه کشورمان در نشست مشترک با فدریکا موگرینی مسئول سیاست خارجه اتحادیه اروپا و وزرای خارجه 5+1 اظهار داشت: از همه کسانیکه فرایند مذاکره را شروع و ادامه دادند تا به یک راه‌حل برد برد در زمینه حل مشکلات و رسیدن به یک افق جدید تلاش کردند تشکر می‌کنم.

وی ادامه داد: امید است تا افق‌های جدیدی را برای حل مشکلات ایجاد کنیم و بتوانیم به تعهدات خود عمل کنیم

وزیر خارجه کشورمان تاکید کرد: امروز می‌توانست پایان امیدمان باشد در حالیکه این نتیجه‌گیری دستاورد همه همکاران بود و از همه مدیران سیاسی از جمله خانم موگرینی و خانم اشتون مسئول سابق سیاست خارجه اتحادیه اروپا تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/

برچسب ها: مذاکرات ، وین ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
وحید
۱۳:۵۰ ۲۳ تير ۱۳۹۴
ای کاش اقا بیایید....
آخرین اخبار