استاندار تهران موفقیت تیم مذاکره کننده هسته‌ای ایران اسلامی را تبریک گفت

استاندار تهران با صدور پیامی موفقیت تیم مذاکره کننده هسته‌ای کشورمان و کسب توافق عزتمندانه در چارچوب منویات رهبر معظم انقلاب را تبریک گفت.

استاندار تهران موفقیت تیم مذاکره کننده هسته‌ای ایران اسلامی را تبریک گفتبه گزارش حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، استاندار تهران با صدور پیامی موفقیت تیم مذاکره کننده هسته‌ای کشورمان و کسب توافق عزتمندانه در چارچوب منویات رهبر معظم انقلاب را تبریک گفت.

در پیام سیدحسین هاشمی استاندار تهران آمده است: در روزهای پایانی ماه مهمانی خدا و در آستانه عید سعید فطر عید اخلاص و بندگی، ملت بزرگ ایران حماسه‌ای دیگر آفرید و فرزندان غیور انقلاب برگی زرین در تاریخ کشور عزیزمان به یادگار گذاشتند.

به گفته هاشمی، این بار دستان توانمند، ذهن خلاق و روحیه مجاهدانه تلاشگران جبهه دیپلماسی نام ایران را بر زبان ها جاری ساخت و قلب میلیون‌ها ایرانی و دلداده‌ی کشورمان را قرین شادی کرد.

در پیام تبریک استاندار تهران تصریح شده، نقش سازنده سردار امین، متدین، غیور و شجاع عرصه دیپلماسی دکتر محمد جواد ظریف و تیم خستگی ناپذیر مذاکره کننده در حافظه ی تاریخی ملت ایران همواره خواهد درخشید.

وی ادامه داد: بی تردید هدایت عالمانه و خردمندانه رییس محترم جمهوری و مهم تر از همه حمایت و پشتیبانی رهبر فرزانه انقلاب در این نبرد دیپلماتیک تاثیری چشمگیر و غیرقابل انکار داشته است.

هاشمی یادآور شد: مقاومت و پایمردی ملت عزیزمان در مسیر تحقق این توافق عزتمندانه و همراهی آن ها با دولت تدبیر و امید سهمی به سزا در خلق این حماسه ماندگار به همراه داشت.

استاندار تهران در پایان پیام تبریک خود آورده است: اینجانب ضمن سپاس به درگاه حضرت حق این موفقیت تاریخی را به رهبر معظم انقلاب، رییس محترم جمهوری، تیم شجاع مذاکره کننده و مردم شریف میهن عزیزمان تبریک گفته و توفیقات هرچه بیشتر نظام مقدس جمهوری اسلامی را از خداوند متعال خواستارم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار