پورحیدری:

حضور استقلال در جام شهدا منتفی است/ هنوز در نقل و انتقلات تیم کمی و کاستی وجود دارد

سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: هنوز در بحث نقل و انتقالات تیم کمی و کاستی‌های وجود دارد و در نظر داریم 3 یا 4 بایزیکن دیگر را برای فصل آتی جذب کنیم.

پورحیدری: حضور استقلال در جام شهدا منتفی است/هنوز در نقل و انتقلات تیم کمی و کاستی وجود داردمنصور پور حیدری در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص شرکت نکردن تیم استقلال در تورنمنت چهار جانبه جام شهدا اظهار داشت: از ابتدا با توجه به این که امورات تیم دیر انجام شد و به طور کلی تمرینات و جذب بازیکنان با کمی تاخیر اتفاق افتاد قرار نبود در این جام شرکت نماییم و حضور استقلال در این جام منتفی است.
 
وی در خصوص مراسم قرعه کشی مسابقات و انتخاب تیم‌ها بیان کرد: در خصوص قرعه کشی مسابقات نظر خاصی ندارم و تمامی تیم‌ها حریفانی هستند که می‌بایست با همه‌ی آنها بازی کنیم.
 
وی در خصوص آخرین وضعیت نقل و انتقلات باشگاه استقلال عنوان کرد: نقل و انتقالات تیم به خوبی پیش رفته و در نظر داریم که 3 یا 4 بازیکن دیگر را جذب کنیم و قرار است این بازیکنان به زودی به تیم اضافه شوند و در زمینه نقل و انتقالات هنوز کمی و کاستی‌های وجود دارد.
 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار