انتقاد و دفاع همزمان مارادونا از مسی

اسطوره فوتبال آرژانتین، فوق‌ستاره تیم ملی فوتبال این کشور را به ارائه بازی های ضعیف در تیم ملی متهم کرد، اما در عین حال از بدگویی های ناعادلانه علیه او انتقاد کرد.

انتقاد و دفاع  همزمان مارادونا از مسیبه گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، دیه‌گو مارادونا، اسطوره فوتبال آرژانتین معتقد است لیونل مسی، فوق‌ستاره  28 ساله  کشورش در تیم باشگاهی خود، بارسلونا، بهتر از تیم ملی آرژانتین بازی می کند، با این وجود احساس می کند هواداران و مطبوعات ناعادلانه از او بدگویی می کنند.


مارادونا می گوید عملکرد مسی در تیم ملی حتی نزدیک به استانداردهای او در بارسا نیست.


مسی  در رقابت های اخیر کوپاآمریکا  که در آن  آرژانتین  دومین نایب‌ قهرمانی خود را طی 12 ماه گذشته تجربه کرد، تنها یک گل به ثمر رساند.


مارادونا که آرژانتین را به قهرمانی جام جهانی 1986 رساند احساس می کند نمایش مسی برای تیم ملی کشورش به حد کافی خوب نیست ولی در عین حال از منتقدان او به شدت انتقاد کرد.


مارادونا گفت: ما بهترین بازیکن جهان را در اختیار داریم؛ کسی که 4 گل به سوسیداد می‌زند اما در تیم‌ملی پایش به توپ نمی خورد. شما باید از خودتان بپرسید آرژانتینی هستید یا سوئدی؟ انتقاد از او خیلی آسان است.


وی افزود نمی گویم باید ناز او را بکشیم . باید با مسی همانند بقیه بازیکن ها رفتار شود. مسی کسی را نکشته است . ماجرا را خیلی بزرگ نکنید.


مارادونا در پایان گفت: مسی همچنان یک پدیده باقی خواهد ماند.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار